Ik heb het baby barb jurkje weer terug gestuurd.... Het stof is wel mooi, maar erg moeilijk om aan en uit te trekken....het rekt echt totaal niet mee. Ik heb een verjaardagsjurkje voor Valerie gekocht:
Ik denk normaal tot klein, ik heb een 80 besteld en mn dochtertje heeft normaal 74. Hij is nog ietsje ruim maar mn dochter is weer heel smal en dun.
Kijk, goed om te weten Mijn dochter draagt maat 74, dus dan moet een maatje 80 wel kunnen. Ze is net zo lang als jouw dochter, maar dan wel een kilo zwaarder (en zij was al geen zwaargewicht volgens het CB ). Maar dan kan ik veilig een 80 bestellen. De ervaringen met die winkel waar je het gekocht hebt zijn ook goed ? Had er nog nooit van gehoord, maar die prijzen zijn erg aantrekkelijk
Ja eigenlijk heel goed! Dit was de eerste keer voor mij en ik had hem maandagavond besteld en woensdag in huis. En je hoeft geen verzendkosten te betalen, scheelt ook weer!
http://polo.imageg.net/graphics/product_images/pPOLO2-6117023_standard_v330.jpg met een bruine broek van NEXT (leuke dingen hebben ze ook voor de kerst!)
Het jurkje heb ik bestel bij American girl boutique, ze hebben daar allemaal Amerikaanse jurkjes. Soms ook hele popperige dingen, maar er zit ook wel wat leuks tussen. American Girl Boutique - Home @Chebu, leuke overhemd!
leuk dat je dit met onswil delen. kijk ook bij uitverkoop www.amazingkids.nl altijd leuke kleertjes en www.olliewood.nl