Kinderwagen 2de hands, welke?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Antares, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoi,

Wij hebben nu een maxi taxi speedi SX 2de hands gekocht 2 jaar terug voor onze dochter. Ik gebruik hem nu ook voor mijn zoontje, maar hij begint uit de bak te groeien.

Ik zou dan de buggy inzet moeten gaan gebruiken maar het bleek nadat we hem kochten dat 1 van de riempjes bijna doorgescheurd is, en een ander is het klik stuk (einde van riempje wat tussen de beentjes vast gaat) afgebroken..deze kunnen niet apart vervangen worden omdat het allemaal vast zit genaait in de inzet...

Nu is dit merk overgegaan naar quinny geloof ik...en zijn deze dingen niet los te verkrijgen.....op MP worden deze wagens wel aangeboden, maar ik ben eigenlijk niet zo te spreken over de buggy inzet...hij is niet zo heel stevig in de rug, en hij kan dus niet helemaal plat..wat met onze pukkel nu wel handig zou zijn (ons meisje had het niet meer nodig toen we hem kochten)

Ook ...is hij felroze....de bak is donkerder..dus valt niet zo op...maar de buggy is dus roze.....en dat vind ik net te roze voor een jongen hahaha.;)

Daarom zijn we op zoek naar een andere goede wgen die niet meer als 100 euro kost..eigenlijk is dat al teveel. Het geeft dus niet hoe oud hij is..als hij maar fijn werkt!!

Eigenlijk zou ons meisje er ook wel eens in moeten kunnen, dus hij moet ook breed zijn net zoals de wagen die we nu hebben. En minimaal 30kg moeten kunnen dragen...

Hulp hulp en ervaringen zijn zeer gewenst!!

Groetjes,
    Miranda

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben de koelstra simba buggy (nieuw89,00)
    Mijn dochter ging er met 5 maanden al in op vakantie. Is een van de weinige buggys die helemaal plat kan in ligstand. Verder erg stevig. Top!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    is hij breed genoeg om een flinke kleuter nog te vervoeren en kan er meer als 30 kg in?

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hij is breed genoeg, mijn nichtje van 4 gaat er ook nog in. En die van 6 als ze te moe is. Dus gaat prima! Zowel om te slapen als gewoon te zitten. Ben er echt heel blij mee.

5. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
  6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    hier ook een mutsy transporter, die rijdt heel fijn en kan zo goed als helemaal plat. Lekker stevig en breed.

Tevens ook een quinny zapp extra. Kan ook plat. Maar een stuk duurder denk ik, en die van 4 kan er misschien net niet meer in.

Deel Deze Pagina