eentje die niet schel klinkt. Leuk muziekje en natuurlijk mooi. Welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?
wij hebben deze: Muziekmobiel tiny love sweet islands Laagste prijzen NL BE en Gratis verzending vanaf en mijn meiden zijn er al vanaf de 5e week helemaal weg van. De muziekjes zijn leuk. Dure 10minuutjes en er zit een afstandsbediening bij wat erg fijn is moet ik eerlijk toegeven! De poppetjes zelf draaien op het zwaartepunt ook nog eens los van elkaar rond.... mooie kleurtjes! echt een super ding, zijn geld (DUUR!) meer dan waard ♥
Hier ook de Rainforest van Fisher Price. Bevalt prima. Kan met en zonder geluid bewegen. Twee volumes en ook nog licht...dan schijnt hij op het plafond (als het donker is).
Ik heb die met woezel en pip aangeschaft. Weet nog niet hoe de uk er op reageert maar ik vind hem zooooo leuk en een leuk muziekje
Ik vind die van Barbapapa echt helemaal té leuk, alleen weet ik niet hoe de muziekjes klinken, heb hem nog niet in het echt gehoord.
wij hebben die van Taf Toys mobile vlinders. Deze heeft vrolijke kleuren, veel geluidjes, spelen zo'n 10 minuten en je hoeft het niet op te winden en er zit een lichtshow bij voor als het donker is. Bekijk bijlage 257080
Wij hebben de tiny love sweet island dreams, en die beviel uitstekend. Hij speelt 20 minuten achter elkaar, wat erg prettig is, ipv iedere 5 minuten opwinden. Je kan hem wat zachter zetten, of zonder muziek laten draaien, en als je echt een luie bui hebt zit er zelfs een afstandbedieningkje bij Verder zijn de poppetjes erg leuk. Mijn zoontje lag er altijd ingespannen naar te kijken of naar te lachen. Het enige nadeel vind ik persoonlijk de muziek. Hij speelt heel verantwoord melodietjes van Bach en Mozart, maar die vond ik persoonlijk wel een beetje stemmig. Maar dat is persoonlijk.
Wij hebben deze gekocht. In een ander topic met hetzelfde onderwerp werd deze aangeraden. Daarom hebben wij hem gekocht. Of de babe hem leuk vindt weet ik niet. Ze zit nog in mijn buik!
Wij hebben een muziekmobiel van Prenatal gekocht die we rustige, maar leuke muziek vinden hebben. Deze is dat: Prenatal - Speelgoed - Muziekmobielen en -doosjes - Prenatal - Muziekmobiel off-white dieren Wanneer we nu de muziekje afspelen gaan mijn vriend en ik mee neuriën
Ik heb die van woezel en pip. Maar een advies: Koop er 1 met afstands bediening !!! Ik kon op een gegeven moment elke 4 min naar de box lopen om dat ding op te winden en te laten spelen ( in het begin niet zo erg, maar als je 30x in 2 dagen dat doet wordt het vervelend)
Ook hier de woezel en pip mobiel Erg leuk en schattig muziekje al moet ik wel eerlijk zeggen (en dan is die kleine nog niet eens geboren ) volgens mij ben je ze op een gegeven moment allemaal zat hahahahahaha. Wij hebben op de babyfoon ook een aantal deuntjes staan. Ik heb ze nog niet geluisterd maar voor de afwisseling is het wel leuk denk ik
Oudste had er eentje van Nijntje. Wij vonden het muziekje daarvan erg leuk (Top of the world), hij was wel wat hard en schel. Oudste vindt het nog steeds een leuk liedje, zingt 'm mee in het Zweeds inmiddels Jongste had er eentje van Woezel en Pip. Die klonk liever en zachter, maar ik heb persoonlijk een bloedhekel aan W en P, haha.
Wij vinden die van Tiny love zo druk. Wilden liever een met rustigere kleuren. Maar gaan zowat twijfelen na de positieve verhalen
Ik had er eentje van Woezel & Pip (voor geïnteresseerden: hij mag weg voor 5 euro exclusief verzendkosten). Ik vond dat een lief muziekje, maar ik had hem niet zelf uitgekozen. Het was een kraamcadeau. Ik miste die afstandsbediening trouwens niet, maar ik liet hem ook niet de hele dag draaien. Volgens mij word je dan knettergek, ongeacht welk melodietje.