Wie oh wie heeft er nog leuke tips waar ik leuke schoenen en/of sandalen voor de kleine man kan kopen? Zowel in de winkel als op het internet! Ook wel handig te vermelden, hij zit nu tussen maat 19 en 20 in. En uiteraard het liefst met zachte zool.. Sem loopt uiteraard nog niet zelf, alleen wat stapjes aan de tafel etc.
Ik heb pas schoenen gekocht een week of 6 nadat ze los liep. Zeker in de zomer zijn schoenen toch niet nodig lekker oefenen op de blote voetjes!
Onze jongste draagt vanaf maat 19 Elefanten, koop ik bij Van Haren. Zachte zool en een van de weinige schoentjes die ze goed past met haar spekvoetjes en hoge wreef
hier oxxyslofjes, zo min mogelijk steun zodat zn voetjes goed konden ontwikkelen, maar buiten op straat was toch iets te koud op sokken
Dat snap ik maar je kan beter helemaal geen schoentjes aan doen zolang de voet nog niet is uitgezakt en hij echt loopt..... leren lopen is het beste op blote voeten.....
Hier ook blote voeten en anders leren slofjes. Schoenen met flexzool kregen ze een kleine 2 maanden na goed loslopen.