Extra slokje om 19u

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sunlover, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babymeisje van 10 weken ging na de fles van 1845/1900u makkelijk naar bed, maar nu ze overdag beter in haar bedje in slaap valt, gaat ze s avonds moeilijker naar bed. We zijn begonnen met "misschien heeft ze nog honger" dus nog 30cc gegeven en daarna gaat ze vrijwel makkelijk slapen. Laten huilen en steeds troosten in bed werkt niet.

Nu lijkt het erop dat ze dat altijd wil.. ookal geven we in de fles al 30cc meer, dan werd ze pas rustig als ze nog een slokje krijgt.

Kan ze hier nu al aan wennen?

2. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier ook twee kinderen die rond 19 uur weigeren te gaan slapen zonder fles, honger of geen honger. Het hoort gewoon bij het slaapritueel, dus lekker in mee gaan en geven. Dan gaan ze zonder tegensputteren naar bed. Hier hebben beide het na de laatste fles nog nooit geweigerd, echt nooit.

3. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze krijgt een fles van 150 maar zodra ze in bed ligt wordt ze pas stil als ze nog 30 krijgt lijkt het de laatste tijd op.. Ookal geven we 180, dan wil ze nog die 30c om stil te worden als ze al in bed ligt.

Mijn zoon dronk tot 1.5 warm flesje melk dus dat is t punt niet.
    meer dat ze er weer uitgehaald wordt.

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Kan het niet met clusteren te maken hebben 's avonds? Ik gaf dan wel borstvoeding en dan is het normaal dat baby's 's avonds clusteren. Ik weet niet of dat met kunstvoeding ook kan?

Share This Page