Mijn ukkie heeft al een lange tijd overal pukkeltjes (lijken wel puistjes). In ieder geval met vochtgevulde pukkeltjes. Het lijken een beetje warmte bultjes, maar ze zitten nu dus overal. Op zijn oren, armen, wangen. Dat lijken me niet echt typische plekken voor warmte uitslag toch? Het ziet er niet geïrriteerd uit verder, maar ik snap niet waar ze vandaan komen? Misschien dat zijn huid droog is? En daarom extra talg aanmaakt ofzo? Ik heb geen idee, herkent iemand dit?
Bovenbenen, armen en wangen? Had mijn dochter ook, idd een droge huid. Ik hou het vet met vaseline, en dat werk hier goed.
Ja idd, En de oorlelletjes ook? Zo vreemd. Hou het inderdaad nu vet. Ook in bad met balneum. En na het badderen lekker insmeren met olie. De uitslag op zijn armen was al een stuk minder geworden nu. Soms worden die pukkeltjes in zijn gezicht ook echt puistjes.
Ja, hier soms de oorlelletjes ook inderdaad. Hier ook echt puistjes op de armen en benen, het ziet er direct dan ook zo erg uit op die kleine armpjes. Hopelijk trekt de rest ook snel weg! Wat hier ook erg hielp, is niet te vaak in bad (om de 2 dagen ongeveer).