Hoi dames! heb op marktplaats een adresje met bugaboo's gezien voor 600 euro.. gloednieuw!! Nu vroeg ik me af of jullie ooit hebben gehoord van neppe bugaboo's... zoals neppe gucci, G-star enzenzenz.... Begin toch te twijfelen omdat het wel erg goedkoop lijkt voor n nieuwe....... Alsvast bedankt voor jullie meningen.... ben erg benieuwd!! het zou me erg helpen bij mijn beslissing.. liefs naampje
Ooh dat is vast geen link, maar gewoon de naam marktplaats waardoor je gelijk naar marktplaats kunt gaan... domdom!
Als de Bugaboo onder de 600 euro kost dan zit er een luchtje aan. Dat is nog minder dan de inkoopsprijs.
neej indd geen link maar gewoon de naam marktplaats.. haha sorry! Enne.. werkt dat zo bij babydump ja? hoe doe je dat dan? tja ik weet niet wat ik ervan moet denken.. aan de ene kant helemaal happy omdat k m gevonden heb voor die prijs.. maar andere kant denk ik als t een nepperd is.... dan is het veel geld ervoor.. maar heb nog nooit persoonlijk van nepperds gehoord.... jullie?
Ik weet dat er een paar jaar geleden wat neppe bugaboo's op de markt waren! 600 euro is inderdaad erg goedkoop.
ik zie er op marktplaats ook een staan uit arnhem, voor 550 of 599. Kan het niet de wagen van 2010 zijn ofzo? Je mag hem wel bekijken voor aankoop, dus raar als hij nep zou zijn toch?
Die All Black is een limeted edition die als advies verkoopprijs 999 heeft gekregen van Bugaboo. Het bestaat niet dat je die voor 600 gaat verkopen. Dan geef je hem meer als gratis weg.
Er zijn idd nep bugaboo`s te koop via marktplaats. Mijn vriendin had deze afgelopen jaar gekocht. Kijk uit hoor. Ze zien er heel echt uit. Maar toen ik hem zag dacht ik er klopt iets niet. Iets andere kleuren. Geen houten plankje in de wagenbak. De rits van het dekje was anders.
Als je persé een nieuwe/echte wilt, dan zou ik het telefoonnummer bellen wat in de link van het bericht van Jewe staat. Succes!
ik zie er op Marktplaats ook een staan uit arnhem, voor 550 of 599. Kan het niet de wagen van 2010 zijn ofzo? Je mag hem wel bekijken voor aankoop, dus raar als hij nep zou zijn toch? nou daarom.. ik dacht dan zal het toch wel kloppen? probeer toch ff contact te krijgen met de verkoper... en ja schrik wel van de nep bugaboo's... denk dat ik dat nr van de link maar ff bel... en ik betaal ( mocht ik het gaan doen ) toch niet voordat ik hem thuis heb.. dus controleer dan ff goed met dat plankje de rits enz..... thx! pfff blijft lastig hoor...
Tja ik ben van mening om het dan niet eens te doen want als de prijs al onder de inkoops prijs zit. Dan kan het toch niet goed zijn Kan je beter een tweede hands echte bugaboo kopen die heeft teminste nog gerantie en als je dan onderdelen nodig hebt zijn ze te kopen en passen ze
Ik heb er vorig jaar ook 1 via Marktplaats gekocht voor 600 euro (een nieuwe). M'n man dacht dat hij misschien wel 'van de vrachtwagen was gevallen', maar volgens de verkoper was het van een faillissementsverkoop uit Duitsland opgekocht. Ik rijd er nu al weer 2 maanden mee en tot nog toe geen problemen hoor (gelukkig...)
De geboortewinkel had ze vorige maand in de aanbieding voor 659 euro, en babydump pastte toen de prijs aan, dus wij hebben hem voor die prijs. Had wel leuk geweest als er nog 59 euro af kon
Naampje ik zou het gewoon niet doen. De nep versie lijkt namelijk sprekend op de echte. Toen mijn vriendin bugaboo belde gaven hun een aantal dingen aan waaraan je het kan zien. Bij mijn vriendin brak er bijv ook snel een voorwiel af. Als het onder de inkoop prijs is klopt het gewoon niet.
bedankt voor jullie reacties... ik heb inderdaad maar wijs besloten om het niet te doen... nu hopen dat er snel een leuke actie ergens komt.. heb ook een mail gedaan naar babydump in de hoop dat ze voor mij de prijs ook aanpassen...
Je zou gewoon kunnen gaan kijken! Er zit een adresje in kerkdriel... Ik ken al verschillende mensen die daar gekocht hebben... Je krijgt gewoon de orignele doos mee met alle toebehoren (boekjes, zakken, dozen, bekledingset enz) Je hoefd het toch niet meteen te kopen?