En misschien voor de laatste fles lekker in badje doen??? En dan die lavendel van zwitsal olie lekker gebruiken met masseren. Ik geef mijn dochter altijd bij de laatste voeding om 23u een schepje broodpitmeel erin. En dan 's ochtends om 6u word zij dan weer wakker voor de volgende voeding.. Maar ben wel benieuwd wat de osteopaat zei. Hoop dat je al wat betere nachten hebt.
Hier werkte t super om de fles van 23uur op te schuiven na 21:30 zo ligt hij niet in zn vaste slaap. Nu slaapt hij ssowieo altijd van 22 uur tot half 6. Maar vaak tot 7. Weet niet of je dr uit dr slaap moet halen savonds?
Hier ook nog zo nachtspookje. Maar ik snap wat je bedoelt. Het kan inderdaad weer een stukje groei zijn. Hier ook standaard 1 nachtvoeding en heel soms 2. Terwijl ik op een topic zit waar ook alle kindjes van die leeftijd door slapen. Maar hier zei mijn HA dat kindjes van 3 maanden nog geen vast ritme hoeven te hebben. En zeker niet hoeven door te slapen. (doorslapen is trouwens meer dan 5 uur achter elkaar slapen, dus dan zit je nog met een nachtvoeding). Hier ga ik vaak op de dag samen even een dutje doen, neem zoontje mee mijn bed in en slapen dan samen een uurtje. Kan ik toch weer beetje bijslapen. En je kind voelt jou spanning en dat werkt zeker door, probeer ondanks alles toch rustig en ontspannen te blijven naar je kind toe. Is moeilijk, dat weet ik, maar werkt vaak wel beter. En ik gebruik nutrilon forte, is wat zwaarder, anders heb ik ook de hele dag een huilend kind. En evt mag je vanaf 4 maanden een fles met rijstebloem gaan geven, misschien is dat wat voor de nacht. Is mij geadviseerd door het CB. Het kan ook wat anders zijn, gezien de osteopaat ook goed resultaat heeft. Maar ter geruststelling, ze zeggen op het CB zoveel, maar je kind bepaalt zelf een ritme. Het ritme wat ik zag staan met 1 nachtvoeding is volgens mij prima.