HOi! Ik heb even een vraagje ik heb een dochter van 13 maanden oud en ze is nogal slank.. Ik vind het zo lastig om leggings te vinden die gewoon mooi strak zitten.. hebben jullie misschien een bepaald merk of winkel als tip voor mij? broekjes heeft ze trouwens nu nog 68 van aan.
Die van hennes en van prenatal vind ik hier altijd fijn. Hier ook twee slanke dames, (gewicht altijd een lijntje lager dan lengte), en goedkope leggings flubberen dan vaak, (als het al niet direct is, dan iig na 1 keer wassen ), maar die van hennes en prenatal zijn erg fijn en niet duur. Die van noppies zijn ook fijn, maar ietsje duurder
Mijn meisje van 16 mnd woog vanmorgen bij cb 9800 gram. Ze is ook een magere meid. Ze heeft leggings aan van de c&a en van wibra,zeeman en van noppies. Deze vallen lekker smal. Ze heeft maat 92-98 en vaak vallen de bredere maten zo van haar bibs en kleiner mag ze ze niet omdat het dan hoogwaterbroeken zijn. Erg lastig. Maar deze leggings vallen goed.
Dank jullie wel dames! Ik zal de noppies dan even proberen.. zeeman en wibra hier helaas ook te breed en inderdaad na het wassen is het even goed maar daarna nog breder! h&M is inderdaad wel redelijk .. Ik vind het gewoon zo jammer.. ze ze dr leuk uit en alles wiebelt om dr kleine billetjes
Hier 2 slanke meiden. In de winter zijn leggings te breed dus vaak een maillot. En in de zomer trek ik ze een paar maten kleiner aan zodat ze niet afzakken dat ze dan korter zijn is niet erg. Noppies zat bij de oudste goed tot ze zindelijk werd. En met dit weer kniekousen over de tekorte legging bij de stoerder rokjes jurkjes
Noppies en zeeman. Zeeman wel vaak een maatje kleiner dan ze heeft. Vind 3/4e leggingen beter staan dan flubber leggingen Curve is hier ook gewicht bijna -2 en lengte tussen 0 en -1 verhouding.
Hoi Dames! Nou duidelijk noppies in elk geval.. vind het merk niet zo leuk dus vandaar dat ze die nog niet heeft aangehad Zeeman is hier helaas ook te wijd nadat ze deze even aan heeft gehad. Ik ga dit weekend even shoppen