Hee meiden! Ik weet dat het erg vroeg is, mn meisje s bijna 10weken. Sinds 3 dagen heeft mn meisje onwijs veel krampen en last van winderigheid, ook wel last van diarree, ze kwijlt veel en is de hele dag zoekende met dr mondje, ze sabbelt op dr handjes als dr speen is gevallen. Is heel erg huilerig en hangerig. Ze heeft al een maand dezelfde voeding, ze heeft geen koorts oid Kunnen dit tandjes zijn? Of een sprong? Of iets anders? Dankjulliewel! Liefs
is ze wel voldaan na een voeding? zoals je het beschrijft heeft ze gewoon wat meer honger, dus zodra ze gaat jengelen/zoeken met dr mond, probeer eens een kleine voeding. Kan ook door een groeispurt zijn dat ze extra honger heeft.
Nee tis geen honger, ze krijgt normaal 120+4 en nu 150+5 omdat ik dat ook dacht maar ze spuugt wat ze teveel heeft ook weer uit.. En alles is echt opeens sinds 3 dagen heel gek
Ik bedoel niet zozeer meer per voeding, maar wat vaker een flesje? Sinds 3 dagen zal het wel een groeispurt/sprongetje zijn.
Hmm jaa ik voed op verzoek, maar als ze dr speen (of mijn vinger) heeft, is ze tevreden (totdat die vreselijke krampen weer opspelen)
Tja het kan hoor tandjes ook al zijn ze zo jong. Al denk ik eerder hetzelfde als Aeve, misschien wat vaker voeden.