jep hier ook herkenning... was het alweer vergeten maar bij kyana was dat ook, heel eng eigenlijk. toen ook gedacht dat dat niet normaal was
wat ben ik blij om te lezen dat meerdere kindjes dit hebben zeg! Emma heeft dit knakken ook heel vaak en ik heb het bij het cb aangekaart en die zeiden dat het niet normaal was en dat ik het maandag met de arts moet bespreken. Begon me al heel erg veel zorgen te maken maar als ik het zo lees is het waarschijnlijk niks!
Hier ook een beebje dat kraakt, de eerste keer dacht ik echt dat ik haar armpje had gebroken maar geen reactie van haar kant dus kon weer doorademen hihi... de kraamverzorgster vond het ook nogal vreemd dus ik maakte me ook best zorgen, maar nu ik hier lees dat het dus volkomen normaal is, voel ik me een stuk beter Ons meisje knakt trouwens in haar knietjes, enkeltjes en schouders voornamelijk!
ja, ons zoontje heeft dat ook, meestal bij de schoudertjes! ik had er nog nooit iemand over gehoord en nog nooit aan iemand gevraagt. dacht ook dat wij wat verkeerd deden bij oppakken ofzo.