Wat mag wel/wat mag nog niet? En heb jij n leuk, lekker recept/idee? Mijn meiden zijn nu n kleine 2maanden bezig met hapjes en het gaat prima. 2 november zijn ze 6maand en wil ik meer gaan aanbieden. Wat is/was jullie schema met 6maanden?
Heb het opperdepop boek van ah besteld en moet zeggen dat het echt een aanrader is, staan leuke recepten en combinatie in om je kindjes eten te geven.
Ik ben met 5,5 maand begonnen met groente en fruit. En met 6 maanden gewoon lekker doorgegaan. Steeds ietsje meer. Met 7 maanden rijst,aardappel, pasta erbij en met 9 maanden. (Stiekem al wel geprobeerd een klein beetje) vlees, vis en ei eraan toevoegen. Hij kan nu bijna mee eten met ons.
Met 5 maanden zijn we begonnen met fruiten met 6 maand ook een warme hap erbij. Met 6,5 maand begonnen met korstjes brood (ging niet van harte). 7 maanden at hij een boterham zonder kost. Tussen door wat yoghurt ipv fles. Inmiddels is hij bijna 11 maand en een echt vuilnisbakje! Hij eet alles en zodra hij eten ziet is het: mmmmmm!
Het opperdepop boek is een echte aanrader. Ik haal er zo nu en dan hele lekkere recepten vandaan. Althans mijn zoontje vind het heerlijk. Hier was hij al met 4 mnd begonnen met fruit en eet nu groente fruit en brood.