Vitamines en spugen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kattekit, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ik geef onze kleine meid borstvoeding, loopt prima en gaat eigenlijk alle voedingen goed...behalve als ik haar de vitamines geef.

Ik heb ze al verdeeld over 2 voedingen (ene keer D andere keer K) ik heb D op waterbasis..dus dat kan het ook niet zijn. Ik merk gewoon dat de kleine er echt last van heeft na een voeding, kokken, spugen en dan krijg ik ook regelmatig een hele voeding terug (andere voedingen blijven netjes op zijn plek). Het duur 2 uur eer ze een beetje rustig wordt. Het maakt niet uit of ik het voor tijdens of na een voeding geef

Zijn er meer die dit kennen en hebben er mensen een tip?

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ja ik merk dat hier ook meer gespuugd wordt als ik de vitamines geef.. ben benieuwd naar de antwoorden want ik weet het ook niet..

3. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Mijn dochter spuugde ook haar hele voeding uit als ik de druppels na de voeding gaf. Heb het toen een paar dagen laten staan en daarna weer gegeven maar wel een lagere dosering (eerst 3 druppels, volgende dag 4 als het goed was gegaan). Ik gaf het ook voor de borstvoeding. Had het idee dat vooral de vit D niet zo lekker viel. Nu krijgt ze alweer een hele tijd de normale dosering en het maakt niet of ik het voor of na de voeding doe.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ja heb dat ook. thanks voor de tip

Deel Deze Pagina