Baby kramp na vis?

Discussie in 'Voeding' gestart door Tweekids, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    We waren gisteravond bij vrienden van ons en was S zijn avondeten vergeten, nu had zij nog een potje staan vanaf 8 maanden met vis. Ik dacht nou dat gaat vast prima aangezien die ookal vlees e.d. eet.
    Daarna op bed gelegd, halfuurtje geslapen daarna werd hij huilend wakker en gilde alles bij elkaar. Hij had duidelijk kramp! Ook wilde hij zijn speen terwijl die die nooit wilt!
    Na een zetpil en buikmassage ging het beter en heeft hij een fles gehad (thuis) En toen op bed gelegd en heeft de hele nacht geslapen.
    Kan deze kramp komen door de vis? Of een andere verklaring misschien?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Denk niet dat het aan de vis lag, zeker niet omdat het potjesvis was. Wat zat er nog meer in? En het was toch niet over datum?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nee tuurlijk niet over datum haha. Kijk ik altijd naar!
    Was idd potjesvis verder aardappel en sperziebonen maar die heeft die beide al eerder gehad dus het zal de enige verklaring zijn als het door de vis kwam..

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja dat zou kunnen... of heeft hij misschien eerder op de dag iets gegeten dat niet helemaal goed viel?

Je zou het echt kunnen uitsluiten door hem nog een keer vis te geven, maar ik begrijp dat je daar nu voorzichtig mee bent. Sneu he, als ze buikpijn hebben!

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Het was echt vreselijk zielig.
    Wilde het vandaag proberen toch besloten het niet te doen. Over een maandje ga ik het weer proberen ben wel benieuwd of het nou daar aan lag.

Deel Deze Pagina