Iets vernoemen naar een geliefde

Discussie in 'De lounge' gestart door eve, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Onlangs is een zeer dierbaar persoon overleden. Ik zou daar graag iets mee doen in de vorm van iets vernoemen ofzo.

    Kwam op internet de mogelijkheid tegen om een ster te vernoemen maar las ook dat dat allemaal nep is.

    Hopelijk heeft iemand een tip wat ik nog meer kan doen. Het is voor mij gewoon heel belangrijk dat ik zijn naam vereeuwig.
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik weet niet of je nog meer kinderen krijgt natuurlijk en of je het leuk vind, of gepast om de naam als tweede naam aan je kindje te geven..
     
  3. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Stienke: dat heb ik al gedaan toen hij nog leefde. En daar ben ik dus al heel blij om. Maar ik zoek gewoon nog iets.
     
  4. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Ster wordt 'm alleen op papier zeg maar (zie http://www.ervarium.nl/een_ster_kopen.html)

    Verder wat ideetjes wat allemaal z'n voor en nadelen heeft. Maar ik roep maar wat in het wilde weg:
    - Je zou je huis kunnen vernoemen (vervelend als je gaat verhuizen).
    - Of een bootje (maar goed, dat moet je maar net willen/kunnen kopen, hebben etc).
    - Een huisdier?
    - Een website www.invullennaam.nl (of .org/.com/.nu/...). Blijft ook voor altijd bestaan. Je zou er dan ook echt een "eresite" van kunnen maken (met een weblog site is het heel makkelijk, hoef je geen wizzkid voor te zijn).
    - Je zou een schilderij kunnen (laten) maken en dit de naam van hem/haar kunnen geven.
    - Een tatoeage?
    - misschien dat je ergens een boom kan laten planten in nagedachtenis. (je kunt er zelf in de grond bij het kweken van het boompje de as van de overleden in laten doen - http://www.re-ingreen.nl/)

    Nou ja, zo maar wat ideetjes die zo snel in me op komen. Wellicht dat jij of iemand anders hierdoor ook weer op ideeën komt.
    Succes!
     

Deel Deze Pagina