Mijn meisje is bijna een jaar (nog drie maanden) maar de tijd komt eraan dat ze lekker met mama op de fiets mee mag. Nu ben ik dus op zoek naar een buggy die ook mee kan op de fiets. De allergoedkoopste buggy's zijn het lichtste en denk ik het makkelijkste mee te nemen. Ik zie dat ze dan gewoon 1 stand hebben. Nou slaapt mijn dochter toch niet in de kinderwagen dus een slaapstand zal ik waarschijnlijk niet missen. En voor lange wandelingen hebben we een prima, compacte kinderwagen. Maar toch twijfel ik even dus vandaar mijn vraag aan ervaren mama's: heb ik genoeg aan deze buggy of heb ik toch meer comfort als ik voor een duurdere buggy ga?
Wij hebben er 1 van prenatal eigen merk. Ook goedkoop, maar die heeft wel meer standen. Gebruiken hem niet zo vaak en voor die korte momenten prima.
Voor op de fiets lijkt me zo'n hele goedkope paraplu buggy wel ideaal, maar ik denk niet dat die erg fijn loopt als je er een paar uur mee gaat winkelen.... Maar wij hebben er 1 van ruim 100 euro en ook die laat ik liever thuis zodat ik de kinderwagen mee neem.... Loopt toch veel fijner!
Ik heb er eentje van prenatal huismerk en die kan prima op de fiets. Heel stabiel ook. Ik vind het een prima buggy hoor, gebruikte hem erg vaak ook voor vliegvakanties enzo. Ik wilde eerst de koelstra maar ik wilde liever een grijze dan een zwarte. Is in de zomer zo war,.
Ik heb een buggy van het Kruidvat voor in de auto (is heel licht dus kan denk ik ook wel op de fiets). Bevalt prima hoor. En als ik weet dat ik veel ga wandelen dan neem ik toch de Bugaboo,maar voor kleinere stukjes is die buggy van Kruidvat prima.
Wij hebben een goedkope prenatal buggy. Hij is niet erg fijn en soepel, maar wij gebruiken het maar weinig. Af en toe op de fiets mee en verder vooral de gewone wandelwagen. Dus dan is dat prima. Maar ga je de wagen de deur uit doen of nog amper gebruiken, dan zou ik zeker een iets betere kopen. Desnoods tweedehands voor een merk gaan, er staan er genoeg op mp.
Hier ook eentje van het Kruidvat, kan gewoon mee op de fiets. Het is een prima buggy, in 2 standen te verstellen. Hij is alleen wat minder handig als je aan de lange kant bent, ik ben 176cm en zou niet veel langer moeten zijn, dan ga je nl gebogen lopen.
Mijn man is dik 2 meter, ikzelf 1.63. Altijd een hele handige combi als je iets als een kinderwagen/buggy gaat uitzoeken. Ik zag nu de koelstra limbo. Die is niet heel duur, kan mee op de fiets en heeft meerdere standen. Is dat wat? Of kan ik dan beter voor een nuna pepp op marktplaats gaan?
Nuna pepp!! Kan mee op de fiets en de duwstang is heel simpel in verschillende hoogten te zetten, erg handig bij veel lengteverschil. Mijn zoontje zit er heel mooi in, hangt niet naar een kant of onderuit en hij stuurt heel licht en soepeltjes.
We zijn inderdaad op de Nuna Pepp uitgekomen. Het is toch wel handig als m'n man ook achter de buggy kan lopen dus hij moet wel echt in hoogte verstelbaar zijn. Heb al even op marktplaats gekeken maar ze worden nog best "duur" aangeboden. Gelukkig komt het vakantiegeld eraan dus kopen we hem maar nieuw. We zetten hem dan zelf wel op marktplaats als baby 1 (en een eventuele baby 2) eruit is gegroeid.