Oorbelletjes..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JongeMoederVan2, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Ik heb een paar vraagjes voor de mensen met baby's met oorbelletjes..

- Hoe oud was je kind toen ze oorbelletjes kreeg?
    - Heeft ze er last van gehad?
    - Hebben ze het geschoten of geprikt?

Morgen heb ik namelijk een afspraak staan, maar was benieuwd naar jullie ervaringen.. :)

2. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    - Mij dochter was 6 maanden
    - Ze heeft 2 min gehuilt en daarna was er niks meer aan de hand
    - Ze hebben bij haar geschoten.

Veel succes morgen..

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter was 7 maanden.
    Ze heeft nog geen 20 seconden gehuild, ze was er even van geschrokken.
    De gaatjes zijn bij haar geschoten, allebei tegelijk.

4. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Hier worden ze ook allebei tegelijk geschoten.
    Maar die mevrouw zei dat ze het nu met een nieuw apparaatje doen die geen klik zegt..?

Ben wel blij om goede ervaringen te lezen, maar zie wel dat de meeste kindjes ouder zijn..

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster

sorry dat ik t zeg hor.. maar ik vind t schandalig dat je een kindje van 1 maand oud oorbellen wilt geven!!!
    ik persoonlijk vind t kindermishandeling.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh oh... :D

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het ook wel eeeerg vroeg met 1 maand! werken ze daar wel gewoon aan mee bij zo'n juwelier?

8. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Sorry.. Maar dat was niet waarvoor ik dit onderwerp startte..
    Zoek gewoon ervaringen van andere mensen die kinderen hebben MET oorbelletjes..
    Als ik de meningen van andere wilde horen had ik dat er wel bij gezet hoor ;)

En om nog even antwoord te geven op de vraag van meryem85..
    Laat het niet bij een gewone juwelier doen, maar bij een piercingshop. Vind dat voor mijn eigen gevoel beter..

9. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    ik heb een zoontje dus geen oorbellen hier haha maar hij zit heel vaak aan zijn oren haren neus enz te trekken krabben. zijn jullie niet bang dat ze de oorbellen eruit trekken met alle gevolgen van dien ? (gescheurd oor stikken in oorbel...) of ben ik nou een beetje paranoide?

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    als je alleen wilt dat mensen naar je straatje lullen moet je niet op een forum plaatsen daar zijn altijd mensen die er anders over denken...
    en idd ik zou t ook schandaling vinden als ze daar bij een piercing shop aan mee zouden werken!

11. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Nou.. nou.. Volgens mij is er iemand op z'n teentjes getrapt..
    Vind zo'n reactie nou niet echt normaal.. :(

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben niet op mn teentjes getrapt hor.. jouw kindje jouw feestje.
    ik snap alleen niet waarom zo'n klein meisje al met 1 maand mee moet doen aan de "schoonheidsideealen" .
    Ik zeg alleen dat ik t echt zielig vind en zelfs een vorm van mishandeling dwz omdat jij t leuk vind moet je kindje pijn lijden?!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    #13 Miracle08, 25 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2009
    Hmmm... Mijn eerste reactie is meteen waarom meteen z'n reactie ???

De TS vraagt over ervaringen van de oorbelletjes laten schieten en vraagt niet wat je vind van de leeftijd van haar dochtertje.. :(
    Dat je er niet mee eens bent dat snap ik nog maar laten we elkaar in onze waarde houden en gewoon reageren op de vraag ipv iets omhoog halen waar meteen een discussie van ( kan/gaat ) word(en) gemaakt...

On-Topic: Ik kan je helaas geen tips/advies geven mijn dochtertje heeft geen oorbellen. Dus geen ervaring

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    tjah waarom zo'n reactie? ik vind t gewoon echt zielig en dat gaat me aan t hart.... en ze zei zelf :"ik zie dat de andere kindjes wel ouder zijn". toen ben ik pas gaan kijken naar de geboorte datum van dr dochtertje en ja ik vind de prikjes al verschrikkelijk dus laat staan 2 van die belletjes die erin geklapt worden.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    #15 Miracle08, 25 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2009
    Leeftijdsgezien ben ik er ook niet mee eens maar wat kun je er aan doen ?? Het is toch haar dochtertje en zij beslist erover of ze het doet ja of nee..

Dan kunnen we beter reageren op de vraag en het gewoon laten voor wat het is want veel er aan doen doe je toch niet..

Ik vind het ook zielig maar dat vind ik ook als ze ouder zijn ( een van de redene dat mijn dochtertje geen oorbellen heeft ;) ) Ookal is dat dan anders omdat ze dus ouder zijn ;)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zucht, ik ben ook een keer zo een topic gestart en kreeg toen ook alleen maar commentaar.

Ik ben laatst naar een juwelier gegaan om te vragen of het kon maar dat kon het pas vanaf 6 jaar. Ik ga dus nog verder zoeken naar eentje die het wel doet, al ben ik er ook weer niet heel actief mee bezig. Mijn man wil nog eventjes wachten, maar we gaan het zeker doen met 6 maanden ofzo.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    roosje en consider bij welke juwelier hebben jullie het laten doen?

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jongemoedervan2 laat je even weten hoe het is gegaan? Ben heel benieuwd.

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik persoonlijk zou ook wachten tot ze er zelf om kan vragen. en ik kan er ook niks aan doen maar miss. denkt ze er nog s over na om zo'n klein meisje dit aan te doen.

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou zeg, je mag het er best niet mee eens mee zijn.....maar om nu gelijk met kindermishandeling aan te komen vind ik ook een beetje te.

Buiten het feit dat ik t ook niet mooi vind en Eva maar wacht tot haar 12e ofzo hahaha

Deel Deze Pagina