Hallo, Ik heb zelf een huis met 3 slaapkamers en vaste trap grote zolder. Ik slaap zelf in de grootste slaapkamer. Heb nog een grote slaapkamer en een kleine slaapkamer. Nu zit ik te denken welke slaapkamer ik voor de baby moet gebruiken. De grote of de kleine? Welke hebben jullie gebruikt. Ik vind de kleine wel lekker knus eigenlijk maar de grote meer ruimte natuurlijk.. Welke hebben jullie gebruikt bij eerste baby?
Wij hebben de grootste kamer gebruikt. Inmiddels is de oudste wel naar de kleinere kamer verhuisd zodat de jongste twee samen de grote kamer hebben.
De kleinste kamer, maar dat is meer omdat wij de komende 2 jaar wel van plan zijn om te gaan verhuizen en de grote kamer was gewoon veel meer werk (lees plafond afschuren en wanden stucen). Wij vonden het de energie en het geld niet meer waard om in een huurhuis te steken voor 2 jaartjes en de kleinste kamer is nog steeds ruim genoeg voor zijn eerste jaartjes.
Wij hebben voor een kleine kamer gekozen. Deze ingericht als neutrale babykamer, ook omdat wij destijds nog niet wisten wat het geslacht zou zijn. Het idee hierachter is dat dit de babykamer blijft, ook wanneer er een tweede kindje komt. Dan zal ons zoontje opschuiven naar een grotere kamer, welke we specifiek voor hem zullen inrichten.
Wij hebben toen de grootstw kamer gekozen. Oo omdat hier nog een wastafel inzit. Heel handig met zo'n kleintje. Oudste verhuist nu naar de kleinere. Dit omdat de zolderkamer opknappen nu ff te prijzig was. Al senk ik nu wel is. Is dat dat wel het slimste om te doen. Oudstw heeft ook veel speelgoed op der kamer staan.
Dankjewel meiden, ik denk dat het toch eerst de kleine slaapkamer word. Klein maar fijn voor een klein baby'tje, ik weet het geslacht ook niet en kan ik de grote slaapkamer inrichten als het een peuter is.