Hallo allenmaal. Onze kleine meid heeft nogal moeite met slapen savonds. De hele dag zijn er geen problemen maar waarneer ze in haar wiegje moet vind ze het niet zo leuk meer, ze wilt er echt bij en dat gaat ten koste van onze nachtrust. Nu hebben we een tip gekregen van onze kraamhulp, met een hydrofielluier haar inbakeren, dit 2 keer geprobeerd en ze was stil! Nu wil ik eigenlijk een echte inbakerdoek omdat ik zo hydrofielluier niet echt veilig vind. Ik ben dus erg benieuwd welke doek ik het het beste kan gebruiken, ze is namelijk heel erg klein en kan snel ontsnappen uit dingen ook met haar hoofdje. Ik weet ook niet of ik hier goed zit! Alvast bedankt
Hoe is de beweegbaarheid met de handen daar van? Bij dr pucka kan ze toch nog best veel met haar handen
Eigenlijk ook wel benieuwd naar. Hier zou het overigens niet veel uitmaken als ze wat kan bewegen ivm dat ze enkel het vasthougevoel wil hebben.
Ik heb hier een Pacco Piccolo en ben er erg tevreden mee. Ik heb hem gekocht omdat ZL zichzelf wakker hield omdat hij steeds met z'n armen in z'n gezicht sloeg. In de Pacco zitten ze wel heel strak, maar hij slaapt er heerlijk op. Hij groeit er echter alweer uit, dus vorige week een Pacco Plus gekocht, die kan als afbouwdoek en daarna als gewone slaapzak gebruikt worden. Ze zijn vandaag nog te bestellen bij prenatal met 20% korting. Geldt volgens mij ook voor de puckababy en de swaddle me.
Ik vond persoonlijk de armruimte in de puckababy nog te groot. Onze houdini kreeg haar handje er toch steeds uit.... Daarom overgestapt op de pacco piccolo en dat beviel uitstekend. Nu aan het afbouwen met de pacco plus. Als een eenarmige bandiet ligt ze nu in haar bedje, maar het lijkt redelijk te gaan
Je kan hem vrij strak vastmaken waardoor ze met haar armpjes mooi langs haar lichaam blijft. Heeel soms piept er een handje tussenuit, maar dan heb ik hem gewoon slordig vastgemaakt