buikslapen en aerosleep.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lindabreusers, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Mijn zoontje is echt een buikslaper. Op zijn rug wil hij absoluut niet slapen. Ja 30 min en dan is het huilen en krijg je hem niet meer stil. Op zijn buik slaapt hij meteen. Vorige week heeft hij bij ons in bed gelegen (heel fout ik weet het) Ook op zijn buik en heeft hij zelfs voor het eerst doorgeslapen.

Nu wilden we hem dus in zijn eigen bed leggen (aerosleep met speciale hoeslakens van aerosleep). Ik vond het toch nog een beetje eng als hij op zijn eigen kamer zou liggen. Gisteravond heeft mijn man dus het bed op onze kamer neergezet. Beetje krap, maar ik heb wel meer rust.
    Ik heb wel niet zo goed geslapen, want ik wilde toch steeds kijken of dat hij nog goed lag, maar Bas heeft geslapen tot vanmorgen half 7 (vanaf 23.15 uur).

Wat vinden jullie van een buikligging in de aerosleep?

Ik heb er wel vertrouwen in. Oke hij is nog erg jong, maar wel al ontzettend goed met zijn nekje. Hij kan al heel gemakkelijk van de ene naar de andere kant met zijn hoofd. Heeft hij geen moeite mee. Bij ons in bed was natuurlijk ook niet de manier en daar zit geen aerosleep in

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja Louise is ook al vanaf het begin een buikslaper. En ik moet er niet aan denken dat als ik lekker lig, dat iemand mij op mijn rug draait ;)

Wij hebben ook de aerosleep en dat heeft me veel rust gegeven. Ook al is het niet bewezen, ik heb het idee dat het wel werkt. Bovendien lag Louise altijd netjes op haar wang. En het is ideaal voor ongelukjes, hoef je tenminste het matras niet weg te gooien ;)

3. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Wij hebben ook de aerosleep... vind het geweldig.
    Probeer zelf maar eens je gezicht in het matras te drukken en adem te halen.... echt dat kan (heb het geprobeerd) Dat heeft mij heel veel rust gegeven.

Deel Deze Pagina