Aanraders en miskopen voor tweelingen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tupp, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.873
    19.306
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het valt me op dat er niet veel uitzetlijsten te vinden zijn voor tweelingen. Nu snap ik dat je bepaalde dingen gewoon dubbel moet hebben. Maar dat is vast niet voor alles nodig. Zijn er dingen die die je dubbel had waarvan je later ontdekte dat het niet nodig was? Of juist zaken die je achteraf toch miste?

Ik heb ook al gezien dat lang niet alle duowagens geschikt zijn voor tweelingen. Welke duowagen gebruik je? Hoe bevalt die? Waarom heb je de keuze gemaakt voor naast elkaar of juist achter elkaar?
    Gebruik je twee reiswiegen of klik je de maxicosi erop? (Ik weet echt niet hoe wij straks drie kinderen, een frame en twee reiswiegen kwijt moeten in de auto! En zulke lange stukken wandelen we toch niet met ze.)

Kortom: heb je tips voor aanstaande tweelingmama's? Je weet vast nog tegen welke praktische vragen je zelf aanliep. Hoe heb je dat opgelost?

2. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Ik had als kinderwagen de Jane powertwin. Drie luchtbanden, achter elkaar. Deze wagen rijdt erg licht en past in elke auto. Je kunt in alle winkels door de paden, ideaal voor ons dus. Dat is de reden waarom we voor deze wagen hebben gekozen en niet voor naast elkaar.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.873
    19.306
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dank je wel voor je reactie! Die ga ik eens opzoeken en bekijken.

4. rally

rally Lid

20 jun 2012
    51
    0
    0
    brabant
    Als je het niet erg vind lees ik mee.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.873
    19.306
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ook in verwachting van een tweeling Rally? Gefeliciteerd! Hoe ver ben je?

6. rally

rally Lid

20 jun 2012
    51
    0
    0
    brabant
    @ Tupp.
    Ja JA wij verwachten ook 2 van die heerlijke muppets .:)
    Ben morgen 31 weken op de kop af .
    Dus vandaar dat ik even op je topic in dee haken.

Deel Deze Pagina