de moed alweer opgeven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pechvogol, 3 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Tot nu toe weinig symptomen, waardoor ik er geen goed gevoel over heb. Van de vorige 3 zs voelde ik alleen zo weinig op deze termijn bij een leeg vruchtzakje die er bij 8wkn uitkwam. Bij de andere 2 zs was ik nu écht wel misselijk en voelde ik mn borsten behoorlijk.
    Nu dus niks van dat. Ja bij vlagen een weeïg gevoel, maar in de 5e week meer dan afgelopen week.
    Gisteren op het werk in 1x een flinke bloeding, helder tot donkerrood, maar geen stolsels. Ik dacht meteen 'ok, dit is het dan'. Maar verder geen krampen, geen buikpijn. Na een paar uurtjes op bed te hebben liggen balen zijn we toch maar even naar t zkh gegaan en hebben ze een echo gemaakt (ik heb nogal een verleden qua zs en kon meteen terecht).
    In eerste instantie vond men geen zs in de baarmoeder. Ok jammer maar prima, maar waar blijven de krampen als het bloeden al is begonnen?
    Vervolgens bloed geprikt ivm evt bbz. Hcg was 2000, wat overeenkomt met de termijn. Opnieuw een echo, nu met de gyn erbij. Uiteindelijk vonden ze toch een zwangerschaps ring.
    Gelukkig geen bbz! En gezien de termijn is het logisch dat er niet meer te zien viel dan wat we nu gezien hebben.
    Het kan dus nog goed gaan. Maar ik heb er zoooooooo 'n hard hoofd in.
    Ik weet dat je niet elke zs hetzelfde hoeft te voelen, maar ik heb t gevoel dat ik mijn lijf nu wel een btje ken, en ik ben gewoon gevoelig voor dat hcg. Dacht ik. En naar mijn idee voel ik nu te weinig.
    14 okt echo, dan weten we meer. Voor nu houd ik me maar even gedeisd met werk en sporten. Gezien ik antistolling gebruik is een bloeding niet vreemd, maar je schrikt toch!
    Kortom, het is alweer balen en een en al onzekerheid, heb t eigenlijk alweer gehad.
    Komt dat verhaal van wel/geen symptomen jullie bekend voor? Over bloedingen bij 6 weken heb ik genoeg gelezen en gezien ik geen krampen heb, maak ik me hierover niet zo druk. Maar die symptomen hè. En dat onderbuikgevoel :(

2. Bailey08

Bailey08 Lid

12 aug 2015
    44
    1
    0
    Hoi, ik heb me hele zwangerschap geen symthomen. Had ook 2 keer van nee het is echt niet goed en dan kregen we een echo en alles was goed. Ik heb nu wel geleerd dat symtomen helmaal niks zeggen.
    Probeer er van te genieten!

3. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik had afgelopen week bijna hetzelfde geschreven. Bij mijn goede zwangerschappen was ik erg misselijk en al heel snel na de positieve test. Ik had er een berichtje over gemaakt omdat bij mijn 2 miskramen ik niet misselijk was (en ik ook ruim een week bloedverlies had in het begin) maar1 of 2 dagen later begon toch de misselijkheid. Ik hoop voor je dat je toch een goede echo krijgt.

4. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Ik heb tijdens mijn gehele zwangerschap, van begin tot eind, geen enkele kwaal gehad. Ik voelde mij in het begin ook totaal niet zwanger, dat kwam pas toen mijn buik echt begon te groeien. Daarvoor had ik echt het idee dat de verloskundige me na elke afspraak naar een psychiater zou doorverwijzen omdat ik het allemaal verzon; zo weinig merkte ik er van!

Maar er ligt nu toch echt een gezond jongetje te slapen boven :) Hopelijk voor jou ook goed nieuws de 14e!

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb ook nooit echt symptomen gehad.
    Wel veel afscheiding.
    Nooit misselijk geweest.

Ik snap je zorgen. Je hebt onwijs veel meegemaakt.
    Hopelijk blijft dit ukkie zitten.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik weet niet wat ik moet zeggen lieve pechvogol. Je hebt zoveel ellende en verdriet meegemaakt, veel te veel :( Ik duim heel hard voor je dat het goed komt allemaal...

7. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoi,

Moed houden hoor! Hier 3x een bloeding totaal en ook geen enkele kwaal. Tis dat ik de kleine vanaf 16 weken kon voelen bewegen anders had ik het nog niet geloofd. Nog steeds weinig kwaaltjes, dat ik de kleine voel bewegen en af en toe een harde buik heb is eigenlijk het enige. Ja en nu die grote buik natuurlijk, ben ook al bijna 37 weken ;) T kan allemaal nog goed gaan hoor!

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en succes wensen .... !

9. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Dank jullie wel voor de lieve berichten. Ik zou zo graag positief willen denken, maar ik weet echt niet meer hoe.
    Aan de meiden die ook geen symptomen hebben: wat ik vooral moeilijk vind is dat ik bij de andere zs wél vanalles voelde en nu dan niet. Dat vind ik zo moeilijk te geloven! Diep van binnen weet ik ook wel dat alles kan, maar de positieve uitkomst is nog nooit bij mij gevallen.

10. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Meid het is je zo gegund en hoop dat het gewoon goed zit!

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Bij mij begonnen de symptomen pas vanaf 6 weken langzaam te komen dus het kan nog komen:) ik duim voor je dat alles goed gaat en blijft gaan tot het eind.

12. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.833
    2.255
    113
    He meid, wat heb jij al een hoop narigheid moeten meemaken.
    Ik gun t je dat je kotsend boven de wc hangt!! Maar NOG meer gun ik je dat je je de komende 34 weken FANTASTISCH voelt.
    Bij mij begonnen de kwalen rond de 7 weken dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is!

13. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Oh meid, wat naar nou weer die onzekerheid. Zoals de anderen ook al gezegd hebben, ook met een bloeding kan alles nog goed komen! Maar ik begrijp dat het voor jullie moeilijk is om in een goede afloop te geloven.

Jullie hebben wel genoeg ellende meegemaakt. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en de zon eindelijk weer gaat schijnen voor jullie. Hoe dit ook af loopt, ik blijf aan jullie denken en voor jullie hopen.

Love

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    wat kan ik je onzekerheid goed voorstellen! Ik hoop echt voor je op een goede zwangerschap. Symptomen zeggen niet alles, bij mij ging dat altijd echt los vanaf 6 weken. Bloedingen weet ik ook alles van. Ik heb ook APS en zwangerschappen gehad met en zonder bloedingen, maar ook miskramen met en zonder bloedingen, dus daar kan je niks over zeggen. Voor nu positief dat de echo dus uiteindelijk goed leek voor de termijn!
    Sterkte hoor! En het kan goed komen (zie mijn onderschrift)

15. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Dank jullie wel! :)
    Bloeden is gestopt, heel de zaterdag niks, vanochtend ook niks. Dus de hoop begint weer wat te groeien. Fijne zondag allemaal.

16. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0
    Hè wat spannend..
    Sterkte en ik hoop met je mee op het beste !

17. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik had bij me eerste goede zwangerschap ook geen sympytomen op bandenpijn en borsten en hoofdpijn en nu heb ik geen hoofdpijn en niets behalve soms vlaag misselijkheid en bij me ma had ik ook eigenlijk niets :s dus wil niet echt wat zeggen, helaas.. het zijn gewoon langeeee onzekere periodes en zwangerschappen verschillen gewoon.

18. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #18 Hotsiflots, 4 okt 2015
    Laatst bewerkt: 4 okt 2015
    Ik hoop dat alles gewoon goed blijft gaan, blijf er vertouwen in hebben.

symptomen zeggen niet veel in mijn ervaring...ik kreeg al 2 dagen na mijn bevruchting zwangerschaps symptomen (ik ben een die alles gevoeld heeft) en na de 8 weken echo bleek er een leeg vrucht zakje te zitten,ik dacht dat er echt wel een embryo zou zijn, je zag alleen 2 zakjes en geen embryo, zelfs NU heb ik nog steeds symptonen mijn lichaam stoot de dooier en placenta niet af en die groeit gewoon door en scheid hcg hormoon af, het zal waarschijnlijk een curettage worden...morgen tweede echo als bevestiging.

Zo zie je maar dat je echt misselijk, pijnlijke zware borsten kan hebben, alles heb ik en toch is het fout ik heb niet eens gebloed of krampen gehad, en mijn moeder had geen enkele symptomen alleen duizelig en het was gewoon oké

Zwangerschappen kunnen van elkaar verschillen, en vooral als je ervoor wat naars heb meegemaakt ga je er extra op letten, en ind je gevoel heeft meestal gelijk maar het kan je ook voor de gek houden.

Ik zal voor je duimen voor het beste.

groetjes

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik kan alleen maar voor je duimen dat het deze keer wel goed gaat.
    Ik gun het je zo enorm!
    Heel veel sterkte met afwachten, en hopelijk gauw goed nieuws!

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hoe is het nu Pechvogol?

Deel Deze Pagina