Baby laarsjes ( uggs??)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Ik wil voor mijn dochter voor komende winter leuke babylaarsjes hebben.
    Nu zat ik zelf te twijfelen over Uggs Erin want die vind ik geweldig maar ik weet niet hoe de kwaliteit daarvan is (ik bedoel of die wel goed zitten ipv er alleen leuk uitzien)
    Wellicht hebben mensen hier andere suggesties voor goede laarsjes(of ervaring met de uggs erin)
    Mijn dochter is trouwens nu bijna 1 jaar

2. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Weet niet of het goede laarsjes zijn voor een kindje dat (bijna)loopt, maar http://www.roosjes.eu heeft erg leuke winterlaarsjes!

3. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    #3 sannie306, 10 aug 2009
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
    je moet de uggs erin zien als soort slofjes, leuk voor in de wandelwagen, maar er buiten op lopen, weet niet of dat kan. er zit nml geen zool onder....de onderkant is ook gewoon suede

maar ze zijn idd superschattig om te zien:D

als ze er buiten op zou lopen kan je wat uggs betreft beter voor de Boo kiezen, daar zit wel een zool onder
    uggboo

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Denk niet dat ze er buiten op zal lopen eerlijk gezegt. Ze zal deze winter neem ik aan nog niet zo ver zijn dat ze al veel zelf buiten loopt. Vroeg me meer af of de uggs een beetje zitten qua pasvorm omdat de leeftijdscatagorie zo ruim is.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die uggs zijn voor de winter echt heerlijk. Ik heb ze al staan, maar Robyn past ze nog steeds niet. Wij hebben een maatje S, Robyn heeft nu nog maat 16-17, dus ze zijn nog even te groot (volgens mij vallen ze ook wel vrij ruim).

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook uggs voor mijn kleine meid voor van de winter. Ik heb maat M (6-12 maanden). Idd zijn ze niet om op te lopen, maar leuk voor in de wagen of op de fiets!
    Ze zien er echt super leuk uit!

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Vind die zool te hard voor een kindje dat net leert lopen. Ze zijn wel stoer!
    Hebben de uggs een antislip zool of een gladde zool? Een gladde zool lijkt me niet handig aangezien ze probeert te stappen en dit binnenshuis alleen maar meer zal worden.

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik heb ze ook, de ugg's.
    Roze en de chesnut, allebei maat S.
    Ze vallen best ruim vind ik! mijn dochtertje is bijna 1 en past ze nog niet..
    De onderkant is ook gewoon zacht dus niet echt heel functioneel met lopen ofzo, maar meer voor warme voetjes!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ooooooh dames, jullie brengen me op ideeen! Ik ben nu dus helemaal verliefd op die kleine roze Ugg's ;)!

Maarja, Julie is komende winter pas een maand of 5, 6 oud. En blijkbaar vallen ze al ruim.. ben dus bang dat ze er niet in gaat passen dan, en als ze ze past als ze een jaar is, loopt ze hartje zomer met wollige ugg's :D

Verkopen ze ze ook gewoon in de winkel, dan kan ik ze tzt gewoon gaan passen?

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Miffy77 Haha zou wel sneu zijn zijn he!
    Ik heb ze bij de bijenkorf gekocht.
    Ik zou ze echt ff passen hoor, mijn dochtertje heeft wel smalle voetjes maar vind de lengte echt lang en ze zien er best 'grof'uit aan zo'n beentje.
    Maar ze zijn zo schattig!

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

De laarsjes zijn idd met een wat hardere zool ja..
    Zag wel leuke zachte bij v&d.. Had ze graag gekocht maar onze dochter loopt (boendert) alweer een jaar en is enorm verslaafd aan buiten... Dus wij zijn redelijk van de zachte zooltjes af inmiddels.
    Blijft niks van over hier :)

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    oooh die zijn zooo schattug! :D
    Dat wilde ik dus ook kopen over n tijdje als het kouder word.
    Lees even mee hier voor eventuele plekkies om ze te kopen of andere leuke laarsjes :p
    Wendy heeft net schoentjes gekregen om mee te kruipen en leren lopen de volgende worden zulke voor kouder weer (kan eigenlijk niet wachten maar het is toch nog te warm nu)

14. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

#14 Juli2009, 11 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2009
    Ze zijn inderdaad superleuk!!! Lees ook even mee voor een leuk adresje.
    Ha ha heb ik ze alvast voor over een jaar :D

15. LvB

LvB Actief lid

21 jan 2008
    188
    0
    0
    Weet iemand waar de Uggs te koop zijn in de regio amersfoort?

Mijn meisje is bijna 1, welke maat zou ze dan moeten hebben?

Deel Deze Pagina