hallo ik heb het idee dat onze meid wel heel veel slaapt of is dit nodig?! ze word rond half 8 wakker,soms 8 uur en dan is ze om half 10 echt moe! dan leg ik haar lekker in bed! als ze wakker is lekker een boterham eten ,spelen, en rond kwart voor 2 is ze weer heel moe! dan slaapt ze tot half 4,4 uur! is dit normaal? ze ligt overegens savonds om half 7 in bed
Dat is heel normaal. Klinkt juist prima hoor. Kinderen slapen rond deze leeftijd nog 2x op een dag. En dat blijft ook nog wel even zo.
ok! ze doet natuurlijk ook meer als ze wakkr is! maar het is steeds na 2 uur dat ze moe word en gelijk in slaap valt in bedje
haha ja idd ,ga jezelf maar na ,,ik ben sochtends ook een slechte opstarter,, ben aan het eind van de middag het fitst
Thirza heeft hier een vergelijkbaar ritme hoor, Gaat 2 uur na het opstaan 's ochtends weer op bed, soms iets later, slaapt dan anderhalf tot 2 uur en gaat dan 2-2,5 uur later weer naar bed. Een beetje afhankelijk van hoe laat ze 's middags wakker wordt, is ze dan wel een lange ruk wakker: ergens tussen de 3 en 4 uur. Klinkt dus volkomen normaal, jullie kleintje
Komt op mij ook vrij normaal over. Ons meisje was ook een enorme slaapkop. Langzamerhand lijkt ze wat minder slaap nodig te hebben. Wij zitten nu op twee slaapjes op een dag, maar een maand geleden waren dat er nog drie. Haar schema nu (ongeveer): 07.00 uur wakker rond 8.30 slapen 10.30/11.00 uur wakker zo'n twee uur later weer slapen tot ca. 15.00 uur en dan een lange ruk wakker tot ca. 19.00/19.30 uur Een maand geleden had ze nog minstens een uur (vaak anderhalf uur) slaap nodig vanaf ca. 17.30 uur, maar daar is ze sinds kort vanaf. Dat kan komen doordat ik vakantie had/heb (onderwijs), waardoor we de dag wat later starten. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen als ik volgende week weer aan het werk moet (mag ). Ze is trouwens af en toe ook goed in staat om wakker te blijven (vorige week dagje Texel, bijna niet geslapen), maar dat haalt ze de volgende dag dan in (geslapen van 09.00-13.00). Blijkbaar heeft ze het echt nodig.
Mijn zoontje sliep met 8 maanden nog 3 per dag. 's Ochtends een uur, 's middags 2 uur en in de namiddag 1.5 uur. En dan om 19:00 uur naar bed tot minimaal 7 uur. Er zat overdag ook iets van 2 uur tussen. Ik vond het heel normaal dus vind dat je dochtertje absoluut niet te veel slaapt.
Hier niet zo'n slaper. Wakker 's morgens rond 8:00 Doet 1 dutje rond 12u van 1,5uur max! Sliep vanavond pas om 21u En vannacht gegarandeerd een nachtvoeding (minimum 1x) Gisteren nacht was hij wakker om 2u, 6u en 8u. Geen doorslaper hier Ik hoop dat het een phase is die nog behoort tot de 8 maanden sprong (volgende week is hij alweer 9 maand) Ik leg hem overdag wel in zijn bed maar hij vertikt het gewoon om te slapen. Hij rust dan tenminste wel even uit maar toch..