mijn zoontje krijgt borstvoeding via de fles. dat betekend dat ik elke keer kolf. aanleggen wil niet. is voor ons beiden erg stressvol. voor mij zeer pijnlijk. nu is het zo dat als ik kolf ik bij mn linkerborst wel meer dan 100 cc kan kolven en de rechter 20 tot max 50cc. merk ook dat mn borsten ongelijk zijn. terwijl ik allebei de borsten 10 minuten kolf. komt dit vaker voor of doe ik iets verkeerd.
Het is heel normaal dat de ene borst meer produceert dan de andere. Hier is de linker ook het productiefst. Het is zelfs heel goed mogelijk om met maar één borst te voeden, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je zoontje niet genoeg krijgt. Als het je echt stoort zou je de productie in de rechterborst kunnen proberen op te voeren door die borst vaker af te kolven, maar als alles verder goed is zie ik persoonlijk daar het nut niet echt van in. Veel succes
oke heel erg bedankt. ja was bang dat ik dan op een gegeven moment niet meer genoeg zou hebben. maar dan gaan we gewoon zo door. groetjes
Kiki had laatst ook een topic geopend dat haar ene borst meer melk gaf dan de andere. Iedereen die in dat topic reageerde herkende dat (ik ook) lijkt mij dus volstrekt normaal.