Hi meiden! Even een dringend vraagje! Mijn meisje van bijna 2 jaar kan op dit moment niet poepen! Ze perst en perst maar en dan begint ze ineens heel hard te gillen dat haar billen zo'n pijn doen. Ze heeft 1 klein keuteltje uitgepoept maar er zit nog meer... Heeft iemand tips wat ik er op dit moment aan kan doen? Op internet gezocht maar daar eigenlijk alleen maar tips voor langer termijn... Dank alvast!
Even in een lekker warm bad. Dat ontspant de sluitspier en dan lukt het veel gemakkelijker. Verder de anus even insmeren met vaseline, dan komt het er ook gemakkelijker uit.
Dank voor je response! Ik heb haar net wat kersenpitjes op haar buik gelegd en haar anus ingesmeerd met vaseline. Ondanks dat gilt ze het nu uit... Misschien toch maar even de ha-post bellen.
Daar zijn toch van die speciale zetpillen voor? Glycerine zetpillen ofzo? Zou alleen niet weten waar je die nu nog kunt halen, dienstdoende apotheek waarschijnlijk. .
Dank voor de tip, misschien raadzaam om zulke pilletjes standaard in huis te hebben. Gelukkig nu niet meer nodig, ze heeft net met een hoop gekrijs gepoept! Ze heeft er gewoon een kleine tennisbal uitgedrukt, zo zielig! Maar ze is het nu eerst kwijt, morgen maar veel drinken en een extra kiwi ipv banaan...