Hoe heet zo'n ding dat je aan je bh-bandje hangt, zodat je kunt zien welke borst er aan de beurt is? En waar haal je die?
o ik weet wat je bedoelt maar kom niet op de naam. Was iets met boobies of zo. zal eens voor je zoeken gevonden! boobytags heten ze, als je op google zoekt komt je een heleboel online winkels tegen die ze verkopen.
ik had zelf een mini haar-elastiekje gedaan. in mijn geval een blauwe. vond ik wel handig, en die heb ik toch genoeg liggen
Ik heb hem al gevonden! De boobytag. Oh, ik had niet gezien dat je berichtje gewijzigd was, Anira... Nou ja, ik heb er nu een besteld Bedankt!
Ik heb zelf een milkband. Ook wel handig. Een haarelastiekje werkte ook goed, maar ik had telkens striemen in m'n arm erdoor.
Ik heb 's nachts ook een bh aan. En dat dingetje is zacht, dus kan blijven zitten. Heb trouwens een hekel aan dingen om mijn pols, dus zo'n armbandje zou geen optie zijn. Daarnaast vind ik ze ook erg lelijk.
Ik heb een armbandje uitgezocht met kraaltjes in mijn eigen stijl. Ik draag hem dus ook nooit en als ik hem draag vergeet ik hem te wisselen of het hangertje aan de juiste tijd te hangen (nu hou ik de tijd niet meer bij hoor). Stiekjes en bandjes vergeet ik ook. Ik moet het op gevoel / geheugen doen Jij succes met het keurig gebruiken van de bandjes
5 euro voor zo een dingetje" ik voel altijd aan mn borst welke het meeste in zit die krijgt ze als 1e
Een milkband kun je voelen. Rechts ligt bovenop het armbandje en links ligt in het armbandje, ook iets lichtgevend. Hm leg ik het zo duidelijk uit ? Hm ik krijg hier niet een fatsoenlijk plaatje maar als je op het linkje hieronder klikt dan zie je wat ik bedoel. http://www.borstvoedingwebshop.nl/images/catalog/52.jpg
Die milkband ziet er wel heel handig uit! Ga ik eventjes goed bekijken, werk nu telkens met een elastiekje
Dat heet toch een milkmarker? Ik heb een voedingsbh van Marlies Dekkers en daar zat er eentje bij. Heb hem overigens nooit gebruikt, alleen toen mijn zoontje nog erg jong was deed ik het met elastiekjes om mijn armen (had die BH toen nog niet). Na een tijdje voelde ik het wel welke aan de beurt was.
Als er veel tijd tussen heeft gezeten, voel ik het ook, maar regelmatig voel ik geen verschil. Of te weinig om het zeker te weten. De ene borst 'vult' zich namelijk niet zo snel als de andere... Maar ik heb antwoord op mijn vraag, hoor. Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen.