weekje naar centerparcs geweest, beide kids aan de vreselijke diarree

Discussion in 'Baby en dreumes' started by muis26, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Haai haai

Wij zijn net terug van een week centerparcs. maar gister werd zowel de oudste (20 mnd) als de jongste (4 mnd) best ziek.. Sam heeft zelfs over gegeven, en ze zijn beide aan de hele erge diarree... waterdun...

Het liep bij Sam gewoon langs zn been omlaag, alles eronder... heel fijn als je daar zit zonder wasmachine,

En een stel wat we daar hadden ontmoet, kwamen we die dag tegen en hun zoontje had PRECIES hetzelfde.

ik vraag me nu wel af, komt dit misschien door het water daar? iemand ervaring mee? Eten kan het niet zijn, want sam had die dagen niks gegeten daar en Tom krijgt alleen nog de fles....

Vind het zo raar :(

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik denk dat je kindjes gewoon de buikgriep hebben, want dat heerst heel erg momenteel. Het dochtertje van een vriendin van mij heeft het ook, eerst overgeven en toen begin de diaree, echt waterdun.

Veel sterkte ermee, hoop dat ze snel opknappen.

Charlie

3. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Dat denk ik ook, hier heerst het ook enorm! Ik ga al jaaaaaren naar CP met en zonder kinderen en ik heb dit nog niet eerder gezien of gehoord..

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Denk inderdaad eerder dat ze elkaar met een flinke buikgriep hebben aangestoken...

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Buikvirussen zijn erg besmettelijk dus kun je daar best hebben opgelopen! Overal kun je het oplopen dus op CP de boosdoener is, dat is moeilijk te zeggen.

6. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    sem en demi hebben beide 1 a 2 dagen die buikgriep gehad. Sem kon niet normaal een scheet laten t zat overal! Zelfs demi zat tot onder de oksels onder de dunne drap. En overgeven..idd heeeel zielig. Maar t was snel weer over. Droge koekjes en veel drinken.
    succes...wel jammer dat jullie weekendje zo moet eindigen..

7. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Och jeetje dat klinkt heftig zeg...

Ik denk eigenlijk ook dat het toevallig een samenloop van omstandigheden is... Er komen bij zo'n park veel mensen samen en besmetten elkaar daardoor makkelijk met een virus...

Ik hoop dat ze snel opknappen...

Sterkte Catheleine

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    welke cp ben je geweest wij zijn naar heijderbos geweest en sem had ook al z,n diaree en hoge koorts

9. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Wij zijn vorige week ook naar Heijderbos geweest, maar nergens last van hoor. Denk niet dat het aan het park ligt ;), het schijnt erg te heersen.

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Het heerst inderdaad op 't moment. Heel sneu!

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    wij waren op kempervennen :) maar op de creche hier zeiden ze ook al dat t heerst,,, :)

Share This Page