Baby lang ziek, maak me zorgen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pass, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pass

pass Lid

26 feb 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn zoontje is nu 5 maanden en twee weken geleden werd hij inneens ziek. hij had koorts en zijn temperatuur liep op tot 40.6 graden.
    Ik ben bij de dokter geweest omdat de koorts na drie dagen niet afzakte. Ze hadden hem ondezocht en zeiden dat hij wel een lichte oorontsteking had maar dachten niet perse dat daar de koorts weg kwam. We moesten het nog even aankijken ondertussen heeft hij druppeltjes voor zijn oor gehad. Als hij in bed lag kreunde hij en hij huilde ondertussen de fles en dronk soms maar de helft op terwijl hij een hele hongerige baby is. Omdat hij na een week nog koorts had heeft hij een antibiotica kuur gekregen. Dit werkte na ong, drie dagen wel in en de koorts zakte af. maar na ook weer ong. drie dagen begon te temperatuur weer op te lopen. Hij kreeg geen erge koorts maar zat op 38 graden. De dagen daarna schommelde zijn temperatuur heel erg van 36.4 tot bijna 38 graden. Het kreunen is wel opgehouden en hij drinkt zijn fles ook meestal helemaal leeg. Morgen moet ik weer naar de dokter en dan zijn we alweer twee weken verder, Hij heeft twee harde knobbeltjes in zijn nekje wat mischien klieren kunnen zijn maar daar moet eerst een foto van worden gemaakt, ze gaan ook zijn plas controleren. Nu is mijn vraag of iemand dit ook heeft gehad en/of enig idee kan hebben wat er nou aan de hand is. Voor mijn gevoel kan het niet goed zijn dat hij nu nog niet beter is en ik maak me eigenlijk ook wel wat zorgen om de knobbeltjes. Hij is niet suf ofzo, hij krijgt ook tandjes en hij poept ook al drie weken erg moeilijk en verschillend. reacties zouden heel fijn zijn.

groetjes

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

ik zat te denken aan kma maar dan moet hij natuurlijk bij elke fles huilen of niet? Omdat hij erg huilde, moeilijk poepte, zucht en kreunt, e.d.

Knobbeltjes geen idee wat dat zou kunnen zijn. Wanneer heb je de uitslag binnen van de urine? En weten ze al wat ze met de knobbeltjes moeten?

Deel Deze Pagina