Phoeeee ik kom even van me afschrijven. Novan was altijd een rustige en tevreden baby maar sinds 3 weken is dit helemaal omgeslagen. Overdag is hij niet echt gezellig,huilt veel enz Snachts is het helemaal een drama! Hij komt gemiddeld z'n 6x. Ik kan me echt niet voorstellen dat wanneer hij twee borsten leeg gedronken heeft hij 2u later of soms nog eerder zelfs alweer honger heeft 😱 Dinsdag komt m'n draagdoek binnen,dat scheelt hopelijk al veel want dan heb ik m'n handen meer vrij om ook wat in het huishouden te kunnen doen. Iedereen zegt het is een sprong,geloof ik ook graag maar jeetje zo lang en zo heftig! Ik kan nu best goed begrijpen dat vrouwen in deze tijd kappen met bv! Daarnaast is hij ook hartstikke schor en volgens mij ook een beetje verkouden want hij poept veel groen en slijm. Nog meer ukkies die in deze periode zitten?
Groen poepen met slijm is toch van krampjes Mss heeft hij enorm veel last van z'n darmen en is hij daardoor zo uit z'n doen Of hij zit mss opnieuw in regeldagen ? Een draagdoek kan inderdaad wonderen doen, zowel voor je kleintje als voor jezelf Je krijgt inderdaad weer je handen vrij en je kindje vind het heerlijk om dicht tegen je aan te zitten Borstvoeding is gewoon erg pittig en bij elk kind onderschat ik alweer hoe pittig het de vorige keer was Maar denk ook aan de prettige momenten van borstvoeding , dat helpt mss om de motivatie erin te houden Maar enkel blijven doorgaan als je je er zelf prettig bij voelt !
Ik heb echt geen idee Probeer voor mezelf ook steeds een rede te bedenken 🙈 Miss tandjes ? Vorige keer bij t cb was zijn gewicht wat afgebogen,misschien haalt hij dat nu in? Een sprong? Een dip in mijn productie? Of alles bij elkaar 😂🙈 Ik geef het niet op hoor ik denk idd aan de mooie momenten maar pff soms kan ik momenteel wel janken!2-3u slaap per nacht breekt me op naast dat ik in de avond ook nog werk. Ml heeft wel eens een flesje gegeven in de nacht maar vaak kolf ik 0,0 en dus is er vaak geen melk om te laten geven.
Hier precies zo... alsof ik het heb geschreven. Zoon is 6 dagen jonger dan jouw zoon en hier verlopen dagen en nachten ook zoals die van jou. Hij sliep nog niet door, maar kwam meestal 1 tot 2 keer 's nachts, maar nu... pfff dit is echt zwaar. Ik kolf ook op mijn werk, maar hij drinkt meer dan dat ik op het werk kan kolven. Dus ben helaas sinds een paar dagen een paar keer flesje kv moeten geven. Want voorraad is op en hij kan zo 200 cc opdrinken. Verder erg onrustig, kan moeilijk inslapen, snel wakker, eventjes tevreden, lachen, spelen en dat was het. Ik vraag me ook af wat dit nu kan zijn... inderdaad combinatie misschien van alles. Herken het niet van mijn dochter, die sliep door al met 2,5 maand. Nu hoeft hij van mij niet zo zeer door te slapen (wel fijn, maar jah... als hij het nodig heeft), maar dat onrustige, zo ontevreden, dat vind ik lastig. Succes! Laat je het weten als het beter lijkt te gaan.
Jmay ik besef me opeens dat je ook even in je achterhoofd kan houden dat er misschien sprake is van een allergie ??
Herken het wel van rond die leeftijd. Heel vermoeiend. Maar het gaat weer over! Gewoon blijven aanleggen als hij daar echt om vraagt. Meestal heb je een dip rond de 4 maanden en dit moet zich weer even stabiliseren. Zegt niet dat het 100% zeker zo is hoor, maar je hoort het vaak rond deze leeftijd.
Dat hoorde ik ook idd Abri En vandaag bij r cb was het ook te zien op de curve. Dat hij niet heel veel gegroeid is,al ziet het er op hun curve altijd erger uit dan op de bv curve haha Ik geef er idd gewoon aan toe.. Het gaat soms Alweer wat beter en dan komt hij maar 2x dat is altijd nog beter dan 6x 🙈
Mijn dochter sliep ook al gauw door en herken dit ook totaal niet maar zij kreeg kV miss dat dat het verschil is. Het is echt even zwaar idd.. Doorslapen hoeft van mij ook niet maar 1-2x vind ik meer dan genoeg haha En idd die ontevredenheid maakt me soms erg verdrietig. Novan krijgt 100cc per fles als hij de fles krijgt. Soms jengelt hij daarna nog maar dan geef ik z'n speen want wil niet dat hij in 1x heel veel drinkt omdat de maag anders zo uitrekt en hij dan straks niet meer genoeg heeft eraan. En meer dan 100cc kolf ik niet per keer