Puckababy mini aanschaffen of slaapzak proberen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pooh82, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Mijn zoontje slaapt nu in de puckababy piep
    Hij is vrij groot dus denk niet dat hij nog heel lang in z'n puckababy past ( hij is 9,5 week)

Wie van jullie zijn overgegaan op de puckababy mini?
    En wie van jullie zijn na de piep een gewone slaapzak gaan gebruiken?

Ik twijfel aangezien ik 3 mooie slaapzakjes heb liggen, maar ik merk wel aan hem dat hij rustiger slaapt in de puckababy..

Graag hoor ik jullie ervaringen!

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    wij hebben de piep en mini gebruikt, omdat ons zoontje dit nodig had en in een gewone slaapzak niet kon slapen vanwege het zwaaien met zn armen....

3. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel overgestapt naar de mini. Deze dit een stuk ruimer dan de piep zodat je makkelijk kan afbouwen. Wij zijn erg tevreden!

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik ben ook overgegaan naar de puckababy mini, daar sliep hij ook nog heel rustig in, gewone slaapzak was drama, je kan ook anders ook een nachtje proberen in de gewone slaapzak werkt het niet kan je altijd nog een puckababy mini kopen.

Ik heb hier trouwens een kortingscode van 20%
    Sint brengt 20% korting op Puckababy.com

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Mijn zoon ligt nu ook in de mini. Vind ie heerlijk. Ik weet zeker dat een gewone slaapzak hier nu nog geen optie is. Maaiende armpjes..

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik zweer bij de mini!!!
    Ik heb nu wel al the bag voor straks weer.
    Ook al zeggen ze dat die strak zit, mijn dochter heeft dat echt nodig.
    En als ze de mini aanheeft 2 tellen en ze slaapt!

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ja ik heb ook de mini gekocht. Hij was toen hij uit de piep was, er echt nog niet aan toe om met losse armen te slapen. Wel veel geprobeerd met de ritsjes los, eerst een paar minuten en steeds langer. Hij wende er zo geleidelijk aan. Want hij ging met 3 maanden op zn zij rollen dus wilde dat hij het ging afwennen. Maar toen hij de mini was afgewend rolde hij ook niet meer:D Dat doet hij nu pas weer sinds vorige week, met 5,5 maand.
    Hij heeft uiteindelijk maar zo'n 4 weken in de mini geslapen.

8. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hier ook de mini gebruikt na de piep. Slaapzak was nog geen optie omdat hij heel onrustig was in z'n slaap. Ik vond het een ideaal ding. Kunt er makkelijk mee afbouwen.. Heeft er totdat hij begon te draaien ingelegen.

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Bedankt voor jullie ervaringen.
    Ik ga vandaag maar eens proberen om hem overdags een keertje in een slaapzakje in bed te leggen, dan kijk ik hoe dat gaat.
    Nou denk ik dat hij er ook nog niet aan toe is, het is een vrij beweeglijk mannetje en is ook vaak op z'n vuistjes aan het knagen. Hierdoor wordt hij soms boos omdat hij dan z'n duimpje niet kan vinden heb ik het idee.
    En met de puckababy is hij niet zo gefrustreerd, kan ik hem gewoon z'n speentje geven en maait hij niet constant die speen uit z'n mond;)

Ik denk dus zelf dat ik ook overga op de puckababy mini.
    Wel grappig, er zijn zoveel mensen die inbakeren "zielig" vinden, maar als ik hem zo zie liggen denk ik altijd: heerlijk zo'n inbakerzak! Lekker z'n armpjes en handjes onder het deken en hij ligt er altijd zo relaxed bij!

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier was inbakeren een groot succes.
    Ik vond het ook heerlijk voor mijn kleine man toen dr tijd.
    Nu ligt hij nog graag lekker ingestopt met een dekentje.

Voor een volgende mogelijke baby zou ik hem op de uitzetlijst zitten.

Deel Deze Pagina