Allergishe reactie wendela weer en wind?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Herkent iemand dat? Ik hoorde er zoveel positiefs over dat ik het had genomen bij de etos spaarzegels. Nu heb ik het drie dagen geleden voor het eerst gebruikt en sindsdien heeft ze rode pukkeltjes in der gezicht.

Maar, ze is ook nog goed verkouden en zit ook flink aan der oren te trekken. Het maakt me allemaal een beetje onzeker. Vannochtend was echt heel der gezicht vuurrood maar dat trekt nu weg. Ze is wel heel levendig en aan het lachen enzo.

2. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Moeilijk te zeggen, laat het eens een paar dagen weg en probeer het nog eens, komt het dan weer opzetten dan zou je kunnen stellen dat het van de Weleda zalf komt. Kunnen aan de andere kant natuurlijk ook tandjes/verkoudheid zijn.
    Weleda staat toch juist wel bekend om hun natuurlijke ingrediënten en daardoor ook hoge tolerantie graad.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou idd even niet meer smeren en het als de uitslag weg is weer proberen!

4. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik neem aan dat je bedoelt Weleda. Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat het van Weleda komt. De meest gevoelige huidjes kunnen nl Weleda verdragen. Waarschijnlijk gewoon toeval. Bovendien kunnen ze van 101 verschillende oorzaken pukkeltjes en uitslag krijgen. Ik zou er dus mee stoppen en wachten tot de uitslag weg is en daarna zou ik het weer een tijdje gebruiken. Het zijn zulke fijne producten.. ik gebruik alles van Weleda baby...

5. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Het feit dat een product plantaardig is, betekent niet dat het niet allergeen is. In tegendeel zelfs. De essentiele olien die als parfum worden gebruikt kunnen heftige huidirritaties geven. Zelf kan ik lang niet alle producten van Weleda verdragen.

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dank jullie voor de reacties. Ik vermoed nu dat ze misschien wel de vijfde ziekte heeft. Dus Daan we naar de ha er voor

7. Delta

Delta Niet meer actief

ja klopt, ik vind die billencreme ook niet zo, de droogheid verdwijnt niet.
    van het cb konden we beter niks smeren, of wat vaseline als we wat wild smeren...

Deel Deze Pagina