nou de titel zegt t al, de kleine lag al een paar wk helemaal goed en vandag kregen we te horen dat ie gedraait is, ligt nou in stuit over 2 wk moeten we terug komen om te kijken of ie nog steeds zo ligt of weer is gedraait hmm ben benieuwd zijn er hier die dit ook hebben gehad dat de kleie zo "laat" is gedraait in de "verkeerde" richting?
Ja hoor, hier ook. Iets eerder dan met 34 weken maar niet veel. Madam heeft toen heel kort (nog geen week) in een stuit gelegen en is daarna uit zichzelf weer keurig ondersteboven gedraaid. En zo ligt ze nu nog. Ik hoop dat jouw beeb hetzelfde gaat doen!
die van mij is geloof ik helemaal van de leg, want die ligt werkelijk nog alle kanten op. Van de week lag ze eindelijk eens goed en de VK draaide om en wobbelie wobbelie.. mevrouw ging er vandoor hoor..
Die van ons is heel consequent: die lag al in stuitligging en blijft ook zo liggen (ook na een tevergeefse draaipoging). Wat nou draaien, ik lig prima zo Groetjes, Wendy
Hoi! Ja, hier dus ook! Aldoor gedacht door VK dat de baby al aan het indalen was totdat we vrijdag bij de gynaecoloog waren die vertelde dat de baby in een stuit ligt en dat we stuitliggingbevalling, draaiingen en keizersnede goed moeten overwegen. Hebben jullie ook het idee dat het pijnlijker is, de stuitligging in de buik....? Groetjes,
Dat is nogal voorbarig eigenlijk.. Overigens weet ik wel dat ik als ze in een stuit ligt en ze kan gewoon geboren worden, ook de stuitbevalling ga doen! Ik wil geen draaipoging en al helemaal geen keizersnede! En ja als die van mij in stuit ligt dan voel ik die voeten "in" mijn muts en dat koppie ergens tussen mijn ribben.. nasty!
Mag je nu wel gewoon bevallen of krijg je keizersnee? Die van mij ligt ook al heeel lang in een stuit! mijn enige hoop is dat ik gewoon mag bevallen...
ik ben vandaag weer bij vk geweest en als t goed is ligt meneertje nu wel goed met zn koppie naar beneden en is al een stuk ingedaald, krijg maandag een echo om voor de zekerheid te checken of ie idd goed ligt maar ze dacht van wel