Waar kan ik ze kopen? Vanochtend bij wat schoenenwinkels geweest, maar alleen vanaf maat 25 gevonden. Ik zoek stoffen schoentjes, niet van plastic .
Uhm ik heb eerlijk gezegd nog nooit van stoffenwaterschoentjes gehoord. Maar zou even google als ik jou was. Ik zie overal alleen maar plastic schoentjes.
Hier hebben ze er meer ook maat 21 https://www.uv-fashions.com/nl/uv-strandschoentjes/uv-beach-shoes-kids-hearts-nl
stoerekindjes.nl vanaf maat 18/19 let wel op, het valt groot uit. Dus voor maat 21 de 18/19 bestellen. Zijn hele goede met rubberen zooltjes.
Zoiets bedoel ik! Helaas niet de goede maat. Met plastic schoentjes bedoel ik dit: HEMA baby waterschoen
Kan nog bij Prenatal kijken ja! En die op stoere kindjes.nl vind ik leuk, maar durf dan niet goed zo'n klein maatje te bestellen. Zou 20-21 te groot zijn? Ze heeft maat 21.
Bij mijn andere link hebben ze wel de juiste maat. Moet je even kijken op de tweede link die ik geplaatst heb. Ps: mijn dochter heeft maat 22 moet ik dan maat 20/21 bestellen?
vandaag bij de action gehaald 2,50 in maat 22... maar weet nog niet of ze passen.. ze heeft nu maat 21-22. Maar zitten helemaal dicht op het voetje, dus kan niet uitvallen... zal ze ff zoeken! deze; kinder waterschoenen - Action Belgium BVBA
Net bij prenatal geweest, ze hadden nog 1 paar in maat 21. Aan de kassa zie ik dat er een gat in zit, en ze komen niet meer binnen . Misschien int weekend nog bij een andere prenatal kijken en anders bestel ik deze Waterschoenen Roze | waterschoentjes meisjes
Onze dochter heeft maat 21, maar de maat 20/21 is echt flink te groot. Dus neem zeker 1 maat kleiner.
Ik zag toevallig vandaag zoiets bij de anwb winkel hangen vanaf maat 21. Heb geen idee hoe ze vallen qua grootte, maar goed, kun je evt ook nog proberen. Volgens mij 8 euro voor leden, 9 euro voor niet-leden. Succes!
Ja, ze wilde ze perse in haar badje aan vanavond... het zijn immers waterschoenen... Zitten prima en blijven ook goed zitten. GRTZ! PS; Wat heeft mijn meisje van 3 dan kleine voetjes zeg!!!
Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga ook op zoek. Zeker nu hij nog niet echt loopt is het handig voor in badje, dan haalt hij zijn voeten niet open als hij eruit gaat. Ik zag pas in een boekje ook watersokken. Twijfel nog of dat handig is. Zie voorbeeld: Watersokken - Strandsokken voor kinderen - Duukies - UV-zwemkleding.nl Ik vind ze niet zo mooi geloof ik