tafeltent voor grote tafel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noralie, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Ik wil graag een tafeltent kopen maar onze tafel is 3 meter lang en 1.20 meter breed. De grootste tafeltent die ik tot nu toe zie is voor een tafel niet breder dan 1 meter. Heeft iemand toevallig een tip waar ik een grotere maat kan kopen? Zelf (groter) maken is geen optie, ik ben absoluut niet handig en veel te ongeduldig ;)

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik wist niet eens dat ze bestonden. ik deed het altijd met lakens en dekens bij de oudste 2.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Inderdaad, gewoon een laken of dekbedovertrek (of meer) over de tafel hangen....

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Een raampje maken lukt toch wel? Anders koop je een goedkoop laken en schilder je er samen bloemetjes, een deurtje met bel, een brievenbus etc. op. Je kunt ook tafelzeil kopen. Dit rafelt niet, heeft leuke kleurtjes en is makkelijk afneembaar.

5. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist niet dat ze bestonden en ben daarom aan het googelen gegaan. Kwam deze site tegen en daar worden ze op maat gemaakt. Waarschijnlijk dan ook wel bij andere sites...
    Tafeltent

6. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    @Miran6: super! bedankt!!!
    @andere meiden: bedankt voor het meedenken maar ik schrijf natuurlijk niet voor niets dat ik een kant-en-klaar exemplaar wil ;)

Deel Deze Pagina