Wie weet raad? Koen heeft in zijn gezicht tientallen rode kleine vlekjes. Het zit echt in de huid, niet erop zeg maar. Op de rest van zijn lijf zit nog niks.... Wat kan dit zijn? Hoop niet dat het waterpokken zijn aangezien we over 2 weken gaan vliegen. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar die is wat onduidelijk: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=23026 Groetjes Otje
Als je het niet vertrouwd, gewoon even naar de huisarts gaan, die zijn ervoor. Ik zou niet weten wat het is. Wellicht iets onschuldigs?
Kunnen het geen zweet bultjes zijn? kaye heeft dat ook heel erg! En anders inderdaad even langs de HA als je het echt niet vertrouwd
mijn dochter heeft dat sinds gister ook! Ze heeft 2 weken geleden de zesde ziekte gehad maar dit ziet er toch weer anders uit. Ze ligt ook heel de tijd te krabben aan haar nek en buik, maar daar is weer niks op te zien. Wij gaan ook over 2 weken vliegen..... Ik kijk het nog een dagje aan dan ga ik naar de huisarts. Ben jij inmiddels al naar de huisarts geweest?
Aerin heeft het ook maar dan onder zijn kin en in zijn nek. Dat komt van de warmte. De huisarts heeft gezegd dat we het gewoon in moesten smeren met billenzalf (zinkzalf). Als we dat doen is het binnen een uur weg.
Mijn zoontje had ook zoiets, bij mij zeiden ze dat het warmtevlekjes zijn. je kunt het controleren, als je er overheen gaat met je vingen dan trekt het even ze weg en komen ze gelijk weer terug als je je geen druk meer uitoefend. Natuurlijk naar je ha als je het niet vertrouwd