baby ligt al die tijd al in een stuit.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Crazycat, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Onze knul lag al die tijd met zijn beentjes naar beneden. Hij is pas gedraaid met 33 weken ofzo. Ik voelde me een dag goed beroerd en dat schijnt dé dag geweest te zijn. Niet te druk maken! Je hebt nog tijd zat :)

2. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hihi Mirpat...jij komt anders ook al aardig dicht in de buurt? ;)
    Nee, helaas nog geen baby hier...morgen ben ik 41 weken en hebben we een consult bij de gyn voor een CTG en echo om te kijken of de boel nog goed functioneert.
    Ik hoop dat het allemaal nog spontaan op gang komt want ik wil het inleiden dit keer liever overslaan! :)

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn VK controleert de ligging pas vanaf 30 wkn, want alles daarvoor zegt he-le-maal niets...
    Mijn dochter is met 36 wkn van stuit naar hoofd gedraaid.

Met 30 wkn ligt 25% van baby's in stuit, bij 36 wkn nog maar 3-4% (en zelfs dan heb je nog best kans dat kindje nog draait voor bevalling).

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Je kunt met dat termijn echt nog niet spreken over een stuitligging.
    Al heeft mijn tweede ook vanaf het begin zo gelegen en is ook niet meer gedraaid.
    Hier kreeg ik met 36 wk een liggingsecho, daar bleek hij nog steeds in stuit te liggen, toen zijn er pas verdere stappen ondernomen.
    Ervoor doen ze niets....het kan altijd nog draaien!

5. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ja snap ik. Ben inderdaad morgen uitgerekend en zit ook nog weinig schot in de zaak haha.
    Hoop ook voor je dat de kleine zich zelf meld.

Deel Deze Pagina