verloskundige bellen ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo ,
    ik heb al 2 dagen buikpijn , normaal zou ik zeggen oooowww banden pijn !! ben ook niet iemand die snel alarm slaat omdat ik al eerder zwanger ben geweest . en de meeste klachten wel ken
    maar t duurt nu 2 dagen of ja vanaf gister avond .
    gister in een warme douche gestaan , hielp niet . net in een warm bad gelegen , hielp ook niet .
    wat nu ???? toch maar even bellen ?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik zou toch even bellen voor de zekerheid! liever geruststelling en niks aan de hand dan wel wat aan de hand

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja! gewoon bellen, dat zou iig mijn verloskundige zelf wel zeggen en die hebben me nog NOOIT t gevoel gegeven dat ik voor niks belde of dat ik me aanstelde of wat dan ook en ik vind dat dat ook zo hoort bij een VK ;)

Ze kan je aan de telefoon geruststellen of ze komen langs en komen nooit voor niets, want alleen al als ze jou kunnen geruststellen door te zeggen dat t niets is genoeg! :)

4. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hoi

als je het niet helemaal vertouwd gewoon bellen hoor!!!
    daar zijn ze voor, vinden ze echt niet raar, zeker niet als het al wat langer duurt! gewoon doen!
    ik hoop dat het gewoon allemaal goed zit.
    gr

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik zou zeker even bellen.

Dan kan ze je hopelijk gerust stellen en kan jij je minder zorgen maken.

6. happymama

maar als ze langs zou komen wat gaan ze dan doen ???

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Als ze langskomt denk ik dat ze je buik gaat voelen en je bloedruk op gaat meten.
    Als je belt dan weet je of ze komt en wat ze gaat doen ;)

8. lautjuhhh

waarschijnlijk hartje luisteren en even buik voelen of het de banden zijn of niet :) komt vast goed

9. happymama

ok ga toch maar ff bellen dan , heb al 1x vaker gebeld . hun vertelde me rustig aan te doen , nu heb ik aangepaste werk tijden en gister en vandaag vrij gehad , nu heb ik gister wel wat gepoetst en vandaag helemaal niks gedaan want kreeg de hele dag visite . dus daarom twijl ik of t mn banden zijn !!!!

10. lautjuhhh

gewoon bellen meis liever 10 x voor niks dan 1x te laat

11. happymama

heb de voicemail ingesproken dus ze is of met een bev bezig of in gesprek ze bellen zo terug !!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goed zo!
    Ben benieuwd.

13. happymama

ik ook
    jullie horen t zo van mij ok !!!
    ben bang dat t wat anders is aangezien ik geen klap heb uitgevoerd vandaag !!!!

14. Chai

Chai Niet meer actief

Gewoon bellen natuurlijk zoals er al zoveel zeggen.
    En als jeje er ongemakkelijk bij voelt gewoon naar het praktijk nummer bellen ipv het spoed nummer.
    Ik heb zelf nooit hoeven bellen tot ik beviel, maar het idee van naar het praktijk nummer bellen vond ik wel fijner voor als ik me zorgen maakte. Ze zijn toch aan het werk...

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik hoop dat het meevalt, goed dat je hebt gebeld!

16. happymama

pppfff heel gesprek hahahha , zij wil dat ik mn urine even laat controleren , dat kan ik dan pas wel morgen avond even laten doen eerder kan ik niet weg . ben nu alleen thuis en morgen moet ik werken .
    dus moest ook gewoon de ha post bellen en zeggen dat de vk me gezegt heeft hun te bellen ...

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goed dat er actie wordt ondernomen! Voor blaasontsteking? wel vervelend dat het niet nu kan, kan de buurvrouw (bijv) niet even opletten dat je even heen en weer gaat?!

18. happymama

mn schoonzus heeft nog potjes hahaha ga zo toch maar gelijk even bellen . mijn vriend is om 21.00 weer thuis , ga ik daarna wel ff

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Doe maar, niet te lang mee wachten hoor.
    Als het blaasontsteking is kan het ook een urineweginfectie worden als je er te lang mee wacht.

Succes!

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    idd, goed dat je toch gaat! Hoor je het dan meteen?

Deel Deze Pagina