Ik heb een boxspring met zes poten. Volgens de kraamzorg moet de hoogte minimaal 60 cm zijn. ik zit op 53 cm. Ik ben bang dat als ik de bedverhogers ga gebruiken het bed misschien mankementen gaat vertonen. Hier heb ik geen zin. Wie heeft er een tip? (ik las dat er al een andere topic was, maar dat gaat over waterbedden. Kon niets vinden over een boxspring). Groet, Demi
Hier geen echte tips om je hele bed te verhogen...wij hadden een extra 1persoons matras verzorgd, zodat als het nodig was dat erop kon worden gelegd....kon namelijk als het bed zo hoog was er niet meer uit of in komen hihi.. Maar uiteindelijk in ziekenhuis bevallen....op een rijbed! Dat is ook laag...dus zeikerds zijn het haha als je moet dan moet je of je bed nu hoog of laag is... En de kraamzorg vond het ook geen probleem....dus matras ongebruikt in de kamer laten staan....werd een handig hulpje bij het opstaan...kon me eraan optrekken (spierpijn in de buik!) Groetjes, Miranda
hoi hoi, hmmm volgens het kraamzorg centrum hier in limburg moet je bed 80 cm zijn . En om een antwoord op je vraag te geven denk ik ook dat je aan het denken komt voor een extra matras errop te leggen .
ik heb ook een bokspring alleen dan met 9 poten. Ook die van ons is net niet hoog genoeg. Wij verhogen het bes met kratjes bier, Die zijn lekker breed
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik gewoon een extra matras erop leg en hopelijk doet de kraamzorg niet moeilijk. Ik denk dat ik die alleen gebruik als het echt nodig is. S'nachts laat ik die gewoon weg. Heb nog voor de zekerheid vanochtend gebeld, maar 60 cm was toch echt voldoende. Ik heb trouwens een boxspring met acht poten, heb me vergist bij het tellen. Ik zie het echt niet zitten om kratten te nemen, dan lig ik gewoon veel hoger naast mijn partner, vind het niet echt gezellig. Maar misschien heb ik straks ook geen keus. Ik zie wel......
Bij mij konden er geen klossen onder door de ombouw van mijn bed. En tijdens de bevalling hebben we een matras bovenop mijn matras gelegd.
hahaha helaas ze zijn allemaal leeg. Gewoon lege kratjes bij de ah gehaald. Ik lig wel heel hoog haha. Maar wat moet dat moet. Ben wel heel benieuwd of meneer straks onder bij de kratjes ligt.
Wij hebben 2 losse boxsprings naast elkaar staan en er staan nu 12 steunen onder om alles te verhogen. Dat gaat goed en staat stevig.
Ik kon ook de steunen ophalen bij de thuiszorg (ook wij hadden er zoveel nodig). Uiteindelijk hebben wij lekker onverstandig gekozen om toch maar geen klossen te halen en de gok te wagen. (hier scheelde het nog geen 5cm). Bij de vorige keer maakten ze er al geen problemen van en dit keer ook niet. Maar ja.. je kan wel problemen krijgen, vooral als je een wat langere kraamhulp krijgt. Bij mij gingen ze gewoon naast me op bed zitten om de controles te doen.