Eindelijk!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elance, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Eindelijk is onze kleine man weer vrolijk, slaapt hij weer goed, is hij weer te genieten.
    Het lijkt wel eeuwen geleden maar in werkelijkheid zijn het nog maar 8 weken. Hij gaat over de middag zonder problemen naar bed en 's avonds protesteert hij ook niet meer.

Natuurlijk kan hij 's nachts wel wakker worden maar dan is het omdat hij een nare droom heeft ofzo, maar ik denk wel dat hij echt officieel uit zijn sprong is.
    Zijn tand zit er ook door dus daar heeft hij niet echt veel last meer van dus ik ben heel blij dat de rust vooral ook voor hem is teruggekeerd.

Nu ligt hij lekker te tukken en ik denk dat ik even in de bank kruip bij een filmpje en met mijn breiwerk, kan ik ook nog even genieten van mama-tijd ;)

2. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Fijn!!! Geniet ervan!!!!

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk de 8 maanden sprong overleefd? Bij ons was dat een sprong from hell!

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Deze sprong komt nooit meer terug :)

Lekker bijtanken, genieten en door naar de volgende ;)

Ik voel me altijd een waardeloze mama als ik dit zeg maar soms is het zo vervelend als niks goed is :)

5. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het de 9 maanden sprong waar je het over hebt? Ik vraag me een paar dagen af wanneer die kan beginnen?
    Mijn dochter is 7,5 maand en sinds 3 dagen strond chagrijnig. Alleen maar jengelen, niets is goed..ze zeurt gewoon! Haha, zo ken ik haar helemaal niet, dus ik vermoed een sprong maar kan die al zo vroeg beginnen??

Deel Deze Pagina