Hallo allemaal! Sinds dit weekend ligt de baby heel anders. Ik had anders met bewegingen een golvende buik en kon in mijn zij een knietje of voetje zien, super leuk! Nu ligt de kleine al dagen in dezelfde houden, rechts van mijn navel voel ik rug, billetjes En voetjes zitten naar mijn rug toe. Voel dus af en to een doffe por naar binnen maar verder niks.... Vind er niets aan! Jullie ervaring met de baby zelf een andere houden geven? Bijv buik maseren? Want ligt nu echt al een heel lang 'vast' in dezelfde houding. Mijn navel kwam er ook bijna uit zo strak t stond en nu kan ik hem gewoon alweer dagen diep indrukken en is het zacht? Hoor graag van jullie!
Was het maar waar.. die van mij ligt helemaal dwars... hoofd links, billen rechts.. gevolg 2 uitstekende bulten. Oja en soms even strekken heeeeel fijn voor mama . Als ik haar zelf een andere houding kon geven had ik dat geprobeerd. Dan hoef ik ook geen keizersnee meer!
Haha ja snap ik! Maar dacht misschien omdat die van mij nog een stuk kleiner is en dus meer ruimte heeft...misschien nog tips? Behalve hopen datie gaat draaien zodat ik weer een drukke baby voel!
Ik wil je geen moed in de schoenen doen zinken maar ik hoop ook al vanaf 29 weken hihi... Misschien met een muziekdoosje of een belletje? Dan draait de baby misschien op een gegeven moment naar het geluid toe? Hier heeft het niets geholpen, maar jou baby is misschien minder eigenwijs! Ik dacht gisteren trouwens dat ze ging draaien hier.. Hoop geschuif en geduw. Ging gepaard met voorweeen, hele nacht wakker my god. Resultaat vanmorgen weer 2 bulten, hoofd links billen rechts! Ik geef de hoop op.. De draak
Nou echt een draak! Bij mij ligt nogsteeds in stuit maar voelde vanmorgen wel meer geschuif dan andere dagen dus daar was ik echt blij mee!
@m21 hey meis!! Had jij nou nog een liggingsecho gepland staan? Anders ff aan vk vragen!! Hoop dat jou beebje snel koppie naar beneden gaat duwen en lekker zo blijft liggen!
Met zn koppie naar beneden is ook niet fijn hoor hahaha. Jayden lag vanaf 29 weken naar beneden toe met zijn hoofd en dus benen naar boven.. Elke keer gekneusde ribben hahaha.