hallo dames hopelijk gaat alles goed . ik had en vraagje..ik ben nu in de 29 weken en mijn babytje ligt nog steeds dwars.wie heeft dat ook gehad? groetjes.
Had ik bij Sem ook, die is uiteindelijk toch gedraaid... Ik weet alleen niet meer zo goed wanneer, maar het was wel laat
Je baby kan nog goed gaan liggen hoor. Bij mij lag ze ook een hele tijd dwars, maar afgelopen maandag lag ze met haar hoofdje beneden en voor de uitgang.
volgens mij maakt dat nog niks uit ik ben 34 weken zwanger en hier draait ie ook nog vrolijk rond van hoofdje naar beneden naar een stuit en weer terug en dan te bedenken dat dit kindje een 8/9 ponder word haha dus als het bij mij kan kan het bij jou ook haha
kan nog makkelijk draaien, die van mij heeft ook heel lang dwars gelegen, of dat nu nog zo is hoor ik volgende week bij de controle.
Heb gisteren toevallig gevraagd wanneer dat ie goed moet gaan liggen en de echoscopiste zei dat ie tot 34 weken kan bewegen en draaien en daarna zou ie goed moeten liggen...dus je hebt nog even!
ik had gisteren controle bij de VK. Mijn kindje ligt nu in stuit. Over anderhalve week heb ik een echo om de ligging te bepalen. Als het dan nog in stuit ligt dan moet ik naar de gynaecoloog voor een uitwendige versie . @Sarah: ben je dinsdag nog naar het zwangerschapszwemmen geweest?
Mijn 2e is in de 34e week nog van goed (zelfs al een stukje ingedaald) naar dwars gegaan. Onmogelijk volgens de gyn destijds, want ik had gebroken vliezen en dus zowat geen vruchtwater meer. Maar het was wel zo. En fijn bedankt, de volgende dag konden ze de weeën niet meer remmen en moest ik een keizersnede. Was het 1 dagje eerder geweest, had hij gewoon via de natuurlijke weg kunnen komen... Gisteren had ik controle bij de gyn, onze spruit ligt nu goed, de gyn zei al hopen dat hij zo blijft liggen.... Ik geloof dat ze met 35 weken goed moeten liggen...
bedankt voor jullie antwrd dames,dus ik moet gewoon afwachten. mijn gyn zei ook tegen mij ik moest afwachten want babys veranderen vaak die positie rond de 33 week of 34 week is bij iedereen anders.