Hele nacht niet kunnen slapen. Ik was niet moe door al die middagdutjes. Rond vier uur wil ik naar bed en voel best heftige krampjes. Rond 05:30 uur word ik wakker door een hele heftige kramp. Komen steeds om de 9 a 10 minuten en duren 1 tot 1,5 minuut. Ik heb om 9 uur afspraaks in ziekenhuis bij de gyn, maar als het zo doorgaat ben ik bang dat ik om 9:00 al weeen om de drie minuten heb. Nu weet ik even niet of ik dan alsnog gewoon naar die afspraak met de gyn moet gaan straks of mijn vk moet bellen. Gyn zit in een ander gebouw van het ziekenhuis waar je dus niet kan bevallen. En als dit dus echt weeen zijn, zoals ik vermoed, moet ik naar een ander ziekenhuis. (heb tijdens het typen weer een wee gehad volgens mij!!!)
lekker de verloskundige bellen; die afspraak bij de gyn heeft dat toch geen zin meer (neem aan dat dat was om te plannen voor inleiding..?) succes!
Succes vandaag! Vind het altijd heel bijzonder om te lezen dat vrouwen beginnen te bevallen, maar het eigenlijk nog niet helemaal geloven. Maak er een mooie dag van (klinkt raar, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel )
Het klinkt idd alsof er iets gaande is. Zit je nu bij de gyn of is echte werk begonnen? Succes vandaag en probeer lekker te ontspannen.
Wat spannend! Hopelijk heeft het aangehouden en hoefde je niet naar het zh voor de controle. Hier begonnen trouwens tweemaal een dag en een ruime dag voor de afspraak voor controle in het zh de weeën spontaan (zonder strippen of iets). Ben benieuwd!
Wat spannend, heel veel succes. Pff ik zal nu ook wel willen, ik ben zo benieuwd naar ons kleine meisje.
Ja, hier ook 1 bezig. Nog te onregelmatig om het echt serieus te noemen, maar ben vanochtend de prop helemaal verloren inclusief bloed en hen continu roze slijm bij het afvegen. Vanmiddag komt de vk langs om te kijken hoe de zaken er voor staan. Voor nu duim ik voor bilou :-D