vroeg me af hoe lang het bij jullie heeft geduurd voordat je zwanger was.. ? hoor in mijn omgeving uitlopend van 2 maand tot 3 jaar.. weet het nog precies.. 2 de kerstdag '07 , bij een gezellig etentje met z'n tweeen hebben we besloten , dat het nu het moment was om zwanger proberen te raken.. gelijk met de conceptie gestopt en in februari ben ik zwanger geraakt.. dus binnen 2 maand was ik zwanger ! we gingen er zelf uit van een jaar ongeveer , zoiets weet je natuurlijk nooit maar het ging sneller dan we dachten.. hoelang heeft het bij jullie geduurd ?
Ik was na 2 maanden zwanger maar heb toen een vmk gehad. Daarna direct weer zwanger en toen is het gelukkig goed gegaan!
ook wij behoren tot de gelukkigen die meteen bij de eerste poging zwanger raken! maar da's natuurlijk uitzonderlijk....
me oudste dochter 3 jaar 2de zwangerschap was ongepland maar zeer welkom 6 maanden na de geboorte van me dochter(mk) 3de 2 maanden na de 2de zwangerschap(mk) 4de 1 maand na de vorige zwangerschap(mk) toen niet meer bewust geprobeert 7 maanden na de laatste mk zwanger van me middelste dochter. en bij de jongste hadden we net besloten om voor een 3de tegaan dat was in okt en we hoopte dat het tegen de zomer wel zou lukken en ik bleek een maand na ons besluit in nov onverwachs al zwanger tezijn
Bij allebei mijn kids hadden we 1 keer het condoom weggelaten... Extreem snel dus, zelfs de gyn vond het prachtig! (wij nog meer natuurlijk!) De eerste was overigens niet gepland, de tweede wel.
Bij ons heeft het bijna 5 jaar geduurd, uiteindelijk is het na 12 behandelingen (10x IUI, 1x IVF & 1x ICSI) gelukt.
ik ben in oktober getopt met de pil, toen zijn we in december weer condoom gaan gebruiken omdat mijn vriend mij te huwelijk had gevraagd en we in november gaaan trouwen en ik dan hoogzwanger zou zijn en afgelopen maand hadden we besloten er weer voor te gaan en was het gelijk raak
In januari 2007 gestopt met de pil, in november zwanger geworden (test in december). Poging 11 dus! Viel me nog reuze mee, gezien mijn leeftijd + (toen nog) roken door zowel mijzelf als partner.
1e zwangerschap binnen 1 maand zwanger, ongepland ivm ziek geen pil enz, zeer gewenst en welkom! Deze zwangerschap, andere partner, 3e ronde.