Favoriete slaaphouding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door YvonneM, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YvonneM

YvonneM Lid

27 mei 2007
    55
    0
    0
    Zijn er ook mensen die moeite hebben met slapen en alleen maar in een favoriete slaaphouding kunnen liggen? Ik ben van nature een buikslaper maar aangezien buikslapen al een tijd niet meer gaat wordt slapen steeds lastiger. Doordat ik veel last heb van maagzuur slaap ik met 2 kussens en dan is op je zij liggen ook eigenlijk geen optie meer (je rug ligt dan de hele nacht krom). Daardoor kan ik heel lastig mijn draai vinden 's nachts in bed. Zijn er meer dames die daar last van hebben?

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    maagzuur ken ik, leef op rennie en maalox :) maar dankzij die rennie's en maalox hoef ik niet meer half recht te slapen
    buikslapen doe ik normaal ook, en aangezien dat idd niet meer gaat, leg ik nu 2 kussens onder m'n opgetrokken knie als ik op m'n zij lig, geeft het gevoel dat ik op m'n buik lig (zij het maar half en zonder m'n buik te pletten) en sindsdien slaap ik weer lekker :)

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ik begin nu ook steeds meer kwaaltjes te krijgen, zoals maagzuur waarbij ik ook de neiging krijg rechtop te gaan zitten. Slapen wordt steeds lastiger maar waar ik WEL heel veel baat bij heb is het voedingskussen! Bij prenatal heb ik de grote versie gekocht en ik vind het absoluut de investering waard.

Amber

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik lig ook met een kussen onder mijn opgetrokken knie zo plet ik mijn buik niet.

5. YvonneM

YvonneM Lid

27 mei 2007
    55
    0
    0
    Aaaaah, dáár is het kussen tussen de knieen dus voor! Ik snapte de bedoeling al niet!

Amber: waar gebruik jij dat voedingskussen nu voor dan?

Deel Deze Pagina