Dus omdat ik 'oud' ben wil ik dat niet? En hoogstwaarschijnlijk zie je er niets van als je een bikini aan hebt, wat maakt het dan uit? Ik heb een littekentje aan de rand van mijn navel en net boven mijn schaambeen, maar zonder die littekens had ik Eva niet gehad. En ik heb wat striae aan het zwanger zijn overgehouden (zichtbaarder dan een litteken van een keizersnede), als het zonder kan, heel fijn, maar anders, boeien! Als mijn kindjes maar gezond zijn... (en ik lekker in m'n vel zit, maar dat kan ook met wat meer 'schoonheidsfoutjes')
Hoe weet ik nou hoe oud je bent? Dat weet ik dus niet en daar ging het ook niet om.... Ik zie ook genoeg oude mensen in bikini lopen dus ... En natuurlijk.. De gezondheid van de kindjes gaan voor! En er is reden geweest om keizersnee te hebben. maar los daarvan hoop ik gewoon dat ik puur natuur kan bevallen, niet vanwege de ''zichtbare'' littekens maar meer omdat mijn lichaam genoeg littekens heeft! Enfin, zo bedoelde ik het niet op me vorige post! .. Als het je gekwetst heeft, sorry! Even wat anders.... Zodra het kind ingedaald is, lig ze dan ook anders of is het dan nog hetzelfde als wat ik nu heb? .. Ik heb nu al de hele avond een voetje/knie in me zij.. In bad geweest uit de hoop dat ze anders zou gaan liggen en dat deed ze maar eenmaal op de bank zitten is het weer als voorheen.. Als ik der weg probeer te duwen, gaan ze trappen ....