Hi Dames, Moet ff wat van afschrijven... We hebben J.enna nu in haar eigen bedje gelegd. Tot vanavond heeft ze 8 dagen overdag in de box gelegen ( kraamhulp heeft haar 1x overdag een uurtje in bed gelegd) en s nachts in de kinderwagen bak bij ons op de kamer... Pff vind het best moeilijk want bij ieder geluidje maak ik mn man gek zou er niks zijn ofzo.... haha herkent iemand dit?? We willen proberen haar snachts in het eigen bedje te laten slapen, wil het eigenlijk nog niet maar anders went ze zich er mss teveel aan om bij ons op de kamer te slapen. En overdag gwn 1 of 2 x naar bedje brengen. Hoe hebben jullie dit ervaren?
Wij hadden onze zoon tot 6 weken in zijn eigen bedje, op onze slaapkamer. Ik had m aan mijn bedkant staan, dus ik kon alles goed in de gaten houden als ie geluidjes maakte enzo. Na 6 weken is ie naar zn eigen kamer gegaan omdat hij zoveel herrie maakt in zn slaap haha dat was voor ons een stuk rustiger. Maar ik vond het aan de andere kant ook wel jammer, want het was toch ook wel weer gezellig die kleine zo dichtbij
Als je je dochter bij je wilt houden, gewoon lekker doen! Ze is nog zo klein! Hier heeft mijn zoon tot en met 4 maanden overdag beneden in de kinderwagenbak geslapen en 's nachts bij ons op de kamer, daarna voelde het pas goed om hem alleen op zijn kamer te laten slapen.
Hier ook de eerste paar maanden naast ons bed hoor, alle drie. Schijnt ook beter te zijn ivm wiegendood.
Ik heb het na 3 weken ook gedaan, maar oh wat was dat moeilijk zeg!! Ik kan je maar 1 ding aanraden.... Neem een beeldbabyfoon!! Denk dat als ik die niet had gehad dat hij dan nu nog naast ins in z'n kinderwagenbak had geslapen
Eva heeft 6 maanden bij ons op de kamer gelegen in de wieg. Vanaf 4 maanden overdag op haar eigen kamer. Was even 1 dagje wennen en toen ging het prima. Tot een week of 10 sliep Eva trouwens beneden in de kinderwagenbak en ging de wieg in als wij gingen slapen.
Ok gelukkig ben ik niet de enige, ze is nu stil al een half uurtje hihi heeft net ff gehuild. Ik wil toch ff doorzetten. Ik heb wel al tegen mn man gezegd dat als ze niet stil word ofzo dat ze weer bij ons komt en dat was goed. Kleine gerustelling haha
Onze dochter sliep de eerste week in de wandelwagenbak boven, was zelf ook veel boven. Daarna beneden in de bak overdag en s avonds en s nachts in ledikant bij ons in de slaapkamer. Met een week of 6/8 ging bet ledikant naar haar eigen kamertje en gingen de slaapjes overdag ook steeds vaker naar boven. Met ons zoontje doen we het zelfde. We hebben inderdaad ook een beeldbabyfoon, zou hem niet kunnen missen!
helaas past het bedje van haar niet bij ons op de kamer.... Maar idd zn beeldfoon is wel een goeie oplossing, ik zal er eens over nadenken....
(ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen met zoonlief na de bevalling, en in het ziekenhuis heeft hij naast mijn bed gelegen in zo'n 'bak') Wij hebben onze zoon de eerste dag thuis 's nachts bij ons in de kinderwagenbak laten slapen en de dag erna in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer en dat is meteen goed gegaan. Meneer heeft daar meteen goed geslapen, dus dat hebben we gewoon zo aangehouden. We hebben een beeldbabyfoon dus kunnen ten alle tijde ook even kijken als we willen, maar voor ons geeft dit veel meer rust als dat hij juist naast ons zou liggen en je hoort echt alle geluidjes. We leggen hem 's morgens/'s middags altijd even een uurtje ofzo in de box voor de volgende voeding als hij wakker is. Af en toe valt hij weer in slaap en laten we hem tot de voeding in de box slapen, maar het liefst gewoon zoveel mogelijk in zijn eigen bedje. Zoonlief is nu bijna 3 weken.
Sylvano heeft altijd in z'n eigen bedje geslapen. Na 3 dagen werd ik gek van zijn geluidjes en is hij naar z'n eigen kamer gegaan. Ben erg blij dat we dat destijds hebben gedaan , nu weet hij gelijk in bed is slapen.