Ik laat nu bijna wekelijks mijn urine testen omdat ik gevoelig ben voor urinewegontsteking.Vorige week zaten er weer wat bacterien in maar niet echt nodig om meteen te starten met A.B. Dit is bij mij vaker het geval en dan verdwijnen de bacterien met veel drinken e.d vanzelf weer. Maar na het uitplassen of na het aan nemen van een andere houding heb ik pijn in mijn onderbuik niet in mijn lies maar daar wel in de buurt.Ook niesen of lachen doet pijn.De pijn straalt door naar mijn rug in de buurt van mijn nieren? Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Bandenpijn? Dat is bij mij ook nogal een verward met blaasontsteking (die ik vervolgens nooit heb gehad).
Ik denk idd bandenpijn, dat is door mij ook weleens verward met blaasontsteking (ben ik ook ervaringsdeskundige in ). Bleek 'gewoon' bandenpijn te zijn. Vooral als de steken of de pijn erger wordt bij plotseling opstaan ed. Als je het niet vertrouwd, gewoon laten testen hoor. Beter een keertje te veel dan te weinig.
Nou dat stelt mij in iedergeval weer een beetje gerust dames! Ik ken bandenpijn namelijk helemaal niet en had daarbij ook een heel anders soort pijn van in gedachten!Bedankt voor jullie reacties!