ik ben 16 juni geopereert ze hebben toen de sterilisatie weer terug gedraait we hebben nadien flink geklust en ik moest de 9de juliweer ongesteld worden maar de 4de ha ik een druppel bruin bloed verlies en twee dagen laten donkerrood en toen weer twee dagen laten een druppel helder bloed en tussen die dagen was het steeds weer weg ik heb wel dat me borsten groter zijn geworden en dat er blauwe aders te zien zijn en me tepel zelf is ook een andere kleur maar het lijkt me raar dat ik dus in die dagen mijn ongesteldheid heb gehad want normaal merk ik het al ik het krijg en nu heb ik niks gemerkt 2 aug moet ik weer voor controle naar de gyn maar zou iemand me kunnen vertellen of dit zou kunnen komen dat ik misschien toch zwanger ben
Hoi Marijke, De klachten (veranderingen van de borsten en tepeles) die jij benoemt, kunnen ook horen bij klachten rondom je menstruele cyclus. Je bent ook net geopereerd in dat gebied, dus ook dat kan invloed hebben op de menstruele cyclus. De veranderingen van de borsten kan inderdaad ook een teken zijn dat je zwanger bent, alleen een test geeft daar duidelijkheid over. Ik hoop voor jullie dat jullie wens snel in vervulling gaat! Groetjes en succes, Japke
bedankt voor het berichtje maar ik heb die klachten nog noot gehad in mijn andere menstruaties daarom vind ik het heel raar en die aders op mijn borsten heb ik ook nog nooit eerder gehad zou het met name beter zijn omdat ik die operatie heb gehad om nog tot een volgend cyclus te wachten of dat er komt of niet voor ik een test zal doen groetjes marijke
Hoi Marijke, Ja, ik zou wachten tot op de dag van je menstruatie met de test. Wordt je ongesteld dan horen deze klachten er waarschijnlijk toch bij. Blijf je er ongerust over dan zou ik je adviseren om toch even te overleggen met je huisarts. Hopelijk zijn je vragen beantwoord? Groetjesm Japke