help help nu weet ik het niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pien, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien

Pien Lid

19 jul 2006
    17
    0
    0
    Planner
    Noordwijk
    Hi kan iemand mij een klein beetje helpen?
    Twee weken terug had ik bijna alle symtomen die genoemd worden om evt. zwanger te zijn. Opgeblazen gevoel, krampjes, pijnlijke tepels, geuren reuken werden steeds viezer, dan weer verschikklijk trek en dan nergens zin in. duizelig bij te snelle bewegingen misselijke op verschillende tijden en mijn broeken passen een stuk minder soepel. Hier allemaal nog nooit last van gehad .Dus ik hoera hoera zal het raak zijn. En nu twee weken verder buikje weg geen pijn meer in mijn tepels broeken passen weer . alleen nog misselijk en nu heb ik hele raare dokkere pasta achtige afschijding en dan een paar uur later weer slijmie achtig. Ook nog nooit gehad nu weet ik het niet meer ik moet eigen lijk over 3 dagen ongst. worden maar snap hier niets meer van hebben jullie een idee??? :confused:

2. luckystar

luckystar Lid

17 jul 2006
    17
    0
    0
    Leuven
    niet echt een idee, maar dat de symptomen komen en gaan hoor ik wel vaker (dat je dus de ene week enorm veel symptomen hebt, en de andere week precies niets meer) dus dat zou nog volledig normaal kunnen zijn. Licht bloedverlies en krampjes worden ook als normaal beschouwd he. Ik zou dus nog niet te snel panikeren en gewoon dat testje doen binnen een paar dagen meid.
    Dan zal je weten of het deze keer raak is. En denk er aan, moest het niet zo zijn, dan komt dat nog wel. Ik wens je allesinds veel succes!

Deel Deze Pagina